Vanguard strap only

Dank! After market rubber straps waar de originele clasp op kan zijn er dacht ik niet?

RubberB Everest ABP

Vanguard is erg fijne band. Zeer soepel rubber, goede aansluiting (op mijn Tudor iig). :+1:t2:
Kost ook wat minder dan RubberB en Everest. Alleen met gesp, dat wel. (RubberB vind ik persoonlijk minder dan Everest in die prijscategorie.)

3 likes

Op RubberB en Everest passen de originele sluitingen toch ook niet?

Everest heeft stukjes rubber voor veel geld waar je je eigen rolex sluiting aanklust.

1 like

De originele sluiting kan inderdaad op Everest, Rubber B en bij Vulcan

1 like

Bv everest

1 like

Dan toch. Ik had van @Crownguard begrepen dat dat niet kon. Wie heeft het verlossende antwoord?

Bij Everest en bij Vulcan kun je kiezen uit de buckle versie en een versie waarbij je je eigen Oyster clasp erin moet schroeven. Rubber B heeft naar mijn weten alleen de laatste optie.

Bovenstaande is wel van toepassing op de nieuwe Oyster clasps. Dus niet voor de vintage modellen of de 5 digits Rolexen.

1 like

:joy:

Ik heb ook een Vanguard strap voor de BB58. Vooral gedwongen omdat de BB58 niet zo’n groot aftermarket aanbod heeft als een Sub.

Fijn dat een goed voorbeeld doet volgen. :ok_hand:t2:

4 likes

Erg fraai! :heart_eyes::+1:

1 like

Nee de sluiting van de YM staal past niet op de Oysterflex. Dat bedoel ik.
Wat de rubberen Robbies uit China allemaal bedenken weet ik niet.
Sorry maar ben er geen fan van zoals je weet :slight_smile:

1 like

Maar de Oysterflwx kan wel geleverd worden met een andere sluiting lijkt me? En dan bedoel ik niet rosé :joy:

nope alleen voor edelmetaal

1 like

Oyster flex is van Rolex zelf. We hebben het hier over after market banden…

Als je de hele draad leest ging het ook over Oysterflex…
Het gaat over rubber op Rolex in het algemeen. Althans de vraag Trinacria

Ja klopt maar jouw stelling dat de sluiting niet past gaat op voor de Oysterflex van Rolex zelf. De Everest, Rubber B en de Vulcan is wel gewoon compatible met de Oyster clasp. Gaarne dus even duidelijk aangeven waarop zo’n opmerking betrekking heeft om verwarring te voorkomen. :sunglasses::+1:

Affirmative sir! :rofl:

Een rubberen besteld voor een vriend voor de Tudor Heritage Chrono. De band is te klein.:roll_eyes:

hij heeft een pols van 20cm en hij zit op het laatste gaatje. Ik heb ze gemaild of ze een langer eind voor de onderzijde hebben. Zo niet probeer ik hem te verkopen voor hem.

6 likes