Vanne

Bandje aan @Vanne verkocht.
Alles perfect afgehandeld, snelle betaling en een berichtje bij ontvangst.
:+1:

1 like

Mooi horloge van @Vanne overgenomen. Het horloge is in een veel mooiere staat dan op de foto’s. Verder vriendelijke snelle communicatie en alles was netjes verpakt. Echt een goede aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Mooie Hamilton Thin-O-Matic gekocht van @Vanne.
Horloge bij hem thuis opgehaald. Zeer fijne transactie. Aanrader!

1 like

Ik heb afgelopen week regelmatig contact gehad met Peter @Vanne over de overname van een vintage Eterna die hij aanbood. Na een hoop leuke berichten zijn we eruit gekomen en de volgende dag had ik het horloge al in handen!
Ik kan Peter in alle opzichten aanraden als forumlid, jammer dat we vanwege Corona geen persoonlijke ontmoeting konden organiseren.

Groet, Matthijs

1 like

Horloge verkocht aan Peter. Ging vlekkeloos en snel. Prettig zaken mee te doen!

1 like

Snelle vlotte deal gestoten, heldere communicatie, snelle betaling, aanrader.

Grand Seiko buckle verkocht aan Vanne, snelle deal en prettig contact!

Mooie vintage Bulova Accutron overgenomen van Vanne…vlotte deal en supersnelle verzending.
Aanrader :+1:

1 like

Op zoek naar een Constellation kreeg ik bericht van @Vanne dat hij eentje liggen had. We hadden snel een deal en voor ik het wist lag het pakket op mijn bureau. Bombproof verpakt en in een horlogedoosje erbovenop. De communicatie was prettig en Peter is een man van zijn woord. Aanrader! :+1:

1 like

Molequin bandje verkocht aan @Vanne n.a.v. een gezocht topic, soepele deal! Geld stond direct op de rekening en een bericht bij aankomst. Top!

Van de week een bandje verkocht aan @Vanne. Wat de rest hierboven ook al zei; leuke, vlotte communicatie en het geld stond direct op de rekening. Wat mij betreft een dikke aanrader!:+1:t2:
Peter, bedankt!

1 like

Vandaag lid geworden van de @Vanne fanclub. Erg leuke ontmoeting met een echte liefhebber, en ook nog eens een mooie ruil gemaakt.

1 like

Vanne heeft een bandje van me overgenomen. Ik heb alleen maar complimenten. :vulcan_salute:t3: Zeker graag nog eens!

1 like

Peter nam mijn Molequin watchcase over. Snelle reactie en nog snellere betaling. Dank Peter en veel plezier ermee!

1 like

Prima ervaring met de verkoop van een bandje @Vanne thx!!

1 like

Bandje verkocht aan @Vanne prettige communicatie en zeer vlotte betaling. Aanrader :+1:t3:

1 like

Bandje verkocht aan Vanne, prettig in communicatie, betaling meteen in orde, helemaal top :+1:

2 likes

Seiko SKX verkocht aan @Vanne, zeer prettig en vlot contact, snelle betaling en overall een eerlijk en fijn HF lid, aanrader!

1 like

Supercoole Padi diver verkocht aan @Vanne. Deal verliep keurig.

1 like

Vanne heeft mijn Cartier overgenomen, ik zijn Breitling ingeruild! Wat een gaaf ding, en in veel betere staat dan ik had durven hopen.

Tot de volgende @Vanne !

1 like