Vantage

Mijn fc aan vantage verkocht. Goed en duidelijk contact. Leuk over het horloge virus gesproken en weer een mooie ervaring via het HF :+1:

1 like

Horloge verkocht. Prettig forumlid om een transactie mee te doen. Niet iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar een die begrijpt dat het leuker is als het voor beide partijen een win-win is. Kortom, aanrader :clap:

1 like

Een goede ervaring met @Vantage die mijn Omega FOIS heeft overgenomen. Snelle duidelijke communicatie en een leuk gesprek bij een bak koffie. Niks op aan te merken :+1:

1 like

Prima ervaring gehad :smiley:

Vlotte transactie, lekker geluncht, en gezellig over van alles en nog wat gesproken. Wat wil je nog meer op de zondag? :slight_smile:

Bedankt!

1 like

De zeemeeuw overgenomen van @Vantage. Goede communicatie en netjes verzonden. Top!

1 like

Nato aan Vantage verkocht super snelle betaling en communicatie

1 like

van vantage een aantal banden overgenomen. Ook voor mij een positieve ervaring, dus zeker een aanrader.

1 like

Mooie Maen Classic Moonphase overgenomen van @Vantage.
Alles prima verlopen en vriendelijk contact.

1 like

Mijn FC Healy aan @vantage verkocht en een Dan Henry om te fiffen meegegeven. Vlotte deal, kort coronaproof horlogebabbeltje gemaakt. Fijne verkoopervaring.

1 like

IWC gekocht van @Vantage, heel mooi en goed horloge.
En als bonus een heel prettige ontmoeting en gesprek, bedankt!
Ik beveel je 100%+ aan :ok_hand:t3:.

1 like

Goede ervaring met @Vantage. Goed contact, flexibel in afspreken en een echte liefhebber.

1 like

Bandje verkocht aan @Vantage. Snelle deal gemaakt en geld stond direct op de rekening. Aanrader

1 like

Het was fijn handelen met Lourens (@Vantage). Communicatie was duidelijk en vriendelijk. Bedankt en misschien tot een volgende deal!

1 like