Vario is een merk waar ik sympathie voor voel. Enige tijd stond hun trench watch bovenaan mijn lijst, maar er waren steeds andere prioriteiten. Maar nu. Veel is leuk aan deze Futurist Watch, maar dit gefacetteerde glas? Wat denken jullie?
- Flop
Vario is een merk waar ik sympathie voor voel. Enige tijd stond hun trench watch bovenaan mijn lijst, maar er waren steeds andere prioriteiten. Maar nu. Veel is leuk aan deze Futurist Watch, maar dit gefacetteerde glas? Wat denken jullie?
Niet mijn ding. Seiko heeft ook enkele van die lijnen gehad.
voor aanzicht is goed afleesbaar,
zijaanzicht is mss een ander verhaal
Die waren best leuk!
Hoewel ik Vario en warm hart toedraag, en ik zelf (nog) in het bezit ben van de 1945 D12. Vind ik deze voor mijzelf helemaal niks.
Maar ik heb toch op Top gestemd.
Ik heb top gestemd voor de looks.
Ik vind hem leuk maar niet $648,- leuk.
Niet perse mijn ding, maar toch mooi dat ze t net ff iets anders willen doen dan veel andere merken. Dus top👍🏼
Best goeie look. Ik hoef m niet.
Vorm boven functie is nooit een goed idee voor een gebruiksvoorwerp
Lekkere '70s vibe. Vind 't wel leuk.
Dit dus. Vergelijkbare Seiko’s heb je voor een derde van de prijs.
195 euro. Staat er wel een ehh… fallus op je wijzerplaat.
Tsja op een Volvo ook ![]()
Ehm… Tweedehands versus nieuw? Automaat versus quartz? Appels versus peren?
Ohja, sorry. Ik had even moeten specificeren dat het ook een horloge is met het gefacetteerde glas.
De Vario ziet er verder wel goed uit. Ja, kost wat. Maar ik kan me niet zo snel een horloge bedenken waar je ook dit glas bij krijgt. En wel een 4hz movement.
Vario heeft ook zo’n leuke Versa. Dus het merk vind ik wel erg leuk.
En ik ben altijd voorstander van Japanse lettertekens voor de dagen van de week. Zo leer ik ook nog een vreemde taal ![]()
Die versa is ook een mooie.
Leuk
maar niet voor mezelf.
Facet is in dit geval simpelweg teveel
er gebeurt al zoveel rondom de wp…
Het is niet m’n ding, de wijzerplaat noch 't kristal. Maar ik vind 't wel erg intrigerend, en sowieso leuk dat een merk dergelijke zaken uitprobeert.
Ik vind het leuk gedaan voor degene die er van houden. Goed doorgevoerd design maar ik hou er niet zo van. Ook niet bij Seiko…
Dus Top gedaan maar Flop voor mij ![]()