Ik moet nog steeds een NA Topic maken, vermoedelijk ben ik momenteel nog de enige op het forum met een Vario.
Stille hoop dat mede hierdoor er meer exemplaren op dit forum komen.
Vario everyday
Ik moet nog steeds een NA Topic maken, vermoedelijk ben ik momenteel nog de enige op het forum met een Vario.
Stille hoop dat mede hierdoor er meer exemplaren op dit forum komen.
Vario everyday
Gefeliciteerd met je Vario als NA. Maar every day gaat hem niet worden, daarvoor heb je teveel andere leuke horloges
dat dus
Ik vind de Versa Dual Time een leuk horloge, leuke aanpak met een dubbel uurwerk daardoor helaas ook te dik voor het soort horloge.
Ja kom maar door met de NA. Mooi horloge. Zie ik graag meer plaatjes van.
Dit is inderdaad een heel gaaf exemplaar en staat bij mij zeker op de radar.
Ik ben heel benieuwd hoe deze in het echt is, ben ook bang dat deze door de dikte uit verhouding is.
Ik ben deze nog niet eerder tegen gekomen, maar ja het is nog een vrij jong bedrijf dus er zullen in de toekomst nog wel meer voorbij komen. Maar voor nu ben je de enige met deze Vario, dus uniek op het forum. Wel even je NA maken natuurlijk met alles erop en eraan
Wat leuk! Had nog nooit van Vario gehoord. Ziet er leuk uit.
Mooi , gefeliciteerd
Gefeliciteerd heel erg mooi en veel plezier en draag hem maar vaak en veel…
En ik heb hem op 10 april gezien bij wat dragen we vandaag bij iemand anders regel 2566 en vond het toen ook al prachtig en nog steeds.
Veel plezier ermee…
heel mooi hoe de dial zo uitkomt.
Super cool ding die trench watch. Heb er vaker naar gekeken maar het is zo niet mijn normale stijl dat ik 'm zelf waarschijnlijk niet genoeg zou dragen.
Als ze hun Empire handwindertjes opnieuw zouden uitbrengen zou ik er echter zo eentje bestellen. Heb het gevraagd aan ze maar volgens de maker gaan ze nooit meer in productie komen. Sukkels…
Binnen een week of wat komt er een nieuwe Vario eigenaar bij.
Nu nog een stock foto van het bestelde horloge.