VC - weet iemand wat dit is? (ik weet het nu :D )

toch maar weer eens wat gekocht :see_no_evil::frowning:

toen ik thuis nog eens wat verder naar de doosjes keek kwam ik dit tegen:

slechte foto, sorry! maar weet iemand wat dat is?

1 like

Lijkt op een Perzisch tapijt.

12 likes

Een usb stick?

Er zat een Perzisch tapijt in je doosje zo te zien!
Ik gok handgeknoopt maar niet erg oud!

1 like


Was het niet een usb stick met de manual? En met wat extra info over VC.

1 like

gekocht in Iran, dus beetje wel ja :slight_smile: maar die bedoelde ik niet :wink: Toch bedankt :smiley:

1 like

ahhhhh, don’t get me started haha… Inderdaad niet oud maar inderdaad wel handgeknoopt. Ben jij fan van Perzische tapijten? heb nog weleens gedacht weer eentje te kopen…

ahhhh, ja dat moet het dan zijn. Dat 2GB stickertje zit er bij mij niet op, dat is wel een duidelijke indicatie. hij zat in het doosje met garantie en dacht misschien heeft het daar iets mee te maken. voordat ik dat halve ding uit elkaar trek omdat ik denk dat het een usb stick is.

top, ga ik morgen even naar kijken :slight_smile:

Waar komt die vandaan? Ik sta elke week die krengen te slijten.

1 like

Iran, en ik denk Isfahan (maar zou de plaats even moeten checken). wat verkoop jij dan?

Heb er toevallig pas een gekocht op een antiekveiling voor in de woonkamer! En ja ben wel fan!
Aangezien het patroon niet volledig overeenkwam gokte ik handgeknoopt.

Oude tapijten zijn erg kostbaar dus het leek mij realistischer dat je een jonger tapijt hebt! :face_with_monocle: :upside_down_face:

Je kunt ze het goedkoopste via een veiling aanschaffen.
Gulden regel: als je het patroon ook op de achterkant ziet dan is het handgeknoopt!

1 like

Cool!

ik heb er zelf niet genoeg verstand van. heb er een keer in turkije 1 gekocht (niet op een toeristen markt of course :slight_smile: ) en laatst 1 in Iran. In Iran moet je zoiets eigelijk ook wel kopen :smiley:

ik heb er te weinig verstand van om echt een grote, oude en daarmee dure aan te schaffen. maar vind het echt enorm mooi!

Heb je een foto ook?

Nee joh, kijken naar of er een vleug is en of je knopen ziet als je de pol vanaf bovenaf opentrekt. Machinaal heeft een rechtopstaande pol en lusjes ipv knopen.

1 like