Veel geluk gehad met diefstal horloge

Point taken. Maar zeer dankbaar dat mijn geniale gedicht waar ik zeer veel tijd in heb gestoken mocht blijven staan.

Sterkte voor je vrouw en jou @Riddler, ik hoop dat ze over een tijdje weer onbevangen over straat durft.

1 like

Ach ik kom al zo’n 15 jaar op dit forum en wat dan nog…:smirk:

4 likes

Die doen dat ook maar dan op een ander level :joy:

We gaan blijkbaar gewoon weer door.

2 likes

IMG_1814

Sterkte Riddler!

6 likes

Congrats! :bouquet:

Maar die groene toetertjes…hmmm…

Zolang er geen misbruik wordt gemaakt van de gastvrijheid
van dit forum vind ik het best.

Sterkte voor beiden!

Dit soort dingen hebben vaak meer impact dan je denkt. Blij dat het goed is afgelopen.

Tuurlijk schat

Fijne dagen en jullie geluk centraal - probeer deze kerst toch te vieren met vrede in je hoofd…

https://www.ad.nl/show/vader-nicolette-van-dam-slachtoffer-van-brute-overval~addeb397/

Zie off topic.

Kan ik niet bij…

Ahh. Niet meer stout zijn dan. :clown_face::smirk:

Ik doe nooit wat… :smile:

1 like

Jawel hoor! Dat heeft alles met racisme te maken. De maatschappij mijdt die Pitbulls e.d. namelijk direct en houdt de kinderen erbij weg. Zonder dat die betreffende hond iets gedaan heeft. Dat is kenmerkend discriminatie en in dit geval ook rascisme richting de hond. Alleen is discriminatie van dieren niet verboden, i.t.t. discriminatie van mensen.

?

Dat ben je dan gewoon hoor als de omschrijving “licht getint” zou zijn. Dan ga je dus alle licht getinte mensen een beetje extra bekijken.

Het is gewoon paranoia en niet paranoia light zoals jij het wil doen overkomen.

De dader niet benoemen is toch een beetje wegkijken, beetje koppie in het zand…

1 like

Je kunt überhaupt niet paranoia worden. Hoogstens paranoïde.

1 like

En waarom zou dat niet kunnen? Volgens mij is het toch echt zo dat paranoïde mensen (bijvoeglijk naamwoord) lijden aan de ziekte paranoia (zelfstandig naamwoord).