Bah, wat een laffe actie! Sterkte voor jou en je partner.
Heel naar dit voor jullie beiden en veel sterkte gewenst. Het is voor je vrouw ongetwijfeld onbegrijpelijk en lastig te bevatten. Hopelijk komt ze er snel overheen.
En laten we verder dit topic in waarde laten en niet gaan lopen muiten over hoe ze aan te pakken en welke afkomst ze hebben. Dat voegt zoals @Riddler al zegt niets toe en maakt het voorval niet aangenamer.
Ik heb zelf meerdere ervaringen van bedreiging en poging tot roof meegemaakt van oerhollandsche medemensen Dus het voegt ook niets toe omdat het in alle soorten en maten voorkomt.
Sterkte met verwerken van dit voorval.
Geluk bij ongeluk dat iemand te hulp schoot en de buit wist te redden.
Dat is geen prettige ervaring.
Heel veel sterkte gewenst.
Nu ff geen tijd maar er komt weer een HF-loze zondag aan voor een aantal denk ik.
Sterkte Riddler!
Wat naar @Riddler! En kan me voorstellen dat jouw vrouw ongelofelijk geschrokken is. Sterkte voor jullie
Heel vervelend, dat dit uitgerekend in je (en mijn) eigen woonplaats Den Haag moet gebeuren . Sterkte ermee!
Ook vervelend (hoewel een stuk minder erg): blijkbaar mogen afbeeldingen van Haagse Harry ook niet op HF. Het betrof nog wel een Kerstgroet. Waar gaat het heen met deze wereld.
Veel sterkte samen.
Niet mee eens, ik vind dat de waarheid gezegd mag worden en je mag best een profielschets geven.
Zo gaat het per slot ook met (vecht) honden, die worden ook door statestieken gecategoriseerd om dit duidelijk in kaart te brengen.
Heeft nix met āracismeā of āonderbuik gevoelensā te maken
Als je dit namelijk weet kan je wat extra oplettend zijn, zonder paranoia te worden
Trieste zaak. Veel sterkte gewenst aan je vrouw.
De TS vindt dit niets toevoegen.
En dan?
"De personen droegen allemaal zoān pet:"
Nou @Fate_Amenable_To_Change moet morgen maar een beetje voorzichtiger zijn als hij een voet buiten de deur zet.
Stelletje laffe schoften
Sterkte samen!
We zijn allemaal tegenwoordig zo bang om niet āpolitiekā correct te zijn, dat we daarmee onszelf de mond snoeren, maar soi
Het is zowizo niet handig om je ārijkdomā te etaleren, niet hier op het forum, of andere forums
Ik kom ook op een Ht & Stereo forum, er zijn mensen die een de set van wat ze in huis hebben staan onder hun avatar zetten, dat is natuurlijk vragen om problemen en ik vind het tevens niet zo respectvol en getuigen van gebrek aan bescheidenheidenā¦
Ik heb 'm letterlijk. Morgen maar eens een hoed.
Eind goed, al goed
āt Verhaal is weer gedaan
Eind goed, al goed
De Schuit is niet vergaan
Al die avonturen
Die mogen blijven duren
Als rotsen in de zee blijven wij staan
Want is het eind goed,
dan is het al goed
En morgen mag @Jur er weer tegen aan!
En laten wij niet vergeten
dat allen kunnen weten
Verwordt een topic tot een klucht
hangen bans in de lucht
Ach ik denk zolang er het spel word gespeeld en niet op de man, Mogen we best āagree to disagreeā, toch
Je heb wel het hoge woord voor een betrekkelijk nieuw lid naar mijn bescheiden mening.
Bescheidenheid siert de mens gaat het spreekwoord
On topic: chapeau voor de redder in nood!