Ik vind het niets toevoegen!
Sterkte, hopelijk kunnen jullie ondanks deze onaangename situatie toch nog een aangenaam eindejaar tegemoet gaan.
Dat zijn zeer nare dingen om mee te maken. Veel sterkte toegewenst aan je vrouw. Gelukkig is zij ongeschonden uit dit voorval gekomenā¦dat is het belangrijkst.
Met sisser afgelopen maar wat een vreselijke ervaringā¦
Pffff wat een verhaal zeg, maar ja of ze nu zwart, wit, blauw of geel zijn, het lijkt mij heel erg kloā¦e om mee te maken, sterkte!
Ik ken een voorval van mijn tante waarbij haar arm zelfs werd gebroken omdat die lui gewoon keihard trekken, en de buit vervolgens ook nog hadden, erg om mee te maken hoor
Dank iedereen voor de support!
Gewaardeerd!,
Wij staan altijd voor jullie klaar.
We moeten in opstand komen!
Wens je vrouw sterkte! Ik ben ooit het slachtoffer geweest van een gewapende straatroof dus ik weet hoe het voelt
Helaas kan ze er best nog wel een tijdje last van hebben ā¦
Sterkte voor u en mevrouw Riddler! Geniet maar flink van elkaar met de kerstdagen!
Mijn beste,
Man man man, wat een miserie!!
Ik wens jullie veel sterkte om de draad weer op te pakken!!
Orologio Signaturis Temporis
Afschuwelijk bericht , ik hoop dat je vrouw er snel van herstelt. En hulde voor de omstander die ingreep !
Pffft, tuig. Sterkte!
Helaas moeten we steeds meer oppassen met het āuitdragenā van onze hobby. Sterkte voor jullie!
Sterkte. Het is toch verschrikkelijk dat je je dadelijk niet meer veilig voelt met zoiets alledaags als door de stad lopenā¦
Veel sterkte voor jou en je partner Riddler. Hopelijk worden die kerels gepakt.
Mensen, dit is een topic waarin Riddler vertelt wat voor vreselijks hem en zijn partner is overkomen. Hij is ook zo beschaafd om te zeggen dat het niet uitmaakt hoe ze eruit zagen.
Fatsoenlijk is om hem hiermee sterkte te wensen. Niet om met fascistische of middeleeuwse of Iranese praatjes over het afhakken van handen en lijfstraffen te strooien. Het is inmiddels een terugkerend issue op Horlogeforum: wanneer iemand slachtoffer wordt van een inbraak of beroving klimmen de ontevredenen in de pen om dingen te roepen die onkies zijn.
Riddler zit daar denk ik niet op te wachten als topic starter en de andere redelijke mensen ook niet. Wanneer je het niet eens bent met de straffen die in Nederland gemiddeld hoger liggen dan in het merendeel der Europese landen, kun je altijd emigreren. Als ik zo de reacties lees komt een land als Saoedi-Arabiƫ het eerst daarvoor in aanmerking.
Wow heftig! Vooral als het bij je geliefde gebeurt, moet er niet aan denken! Gelukkig is het goed afgelopen.
En het is āgelukkigā niet iets van deze tijd. Overvallen zijn al zo oud als Eva die niet van die kutappel af kon blijven.
Sterkte, echt afschuwelijk ditā¦