Veel geluk gehad met diefstal horloge

Het is inderdaad verschrikkelijk dat je er tegenwoordig al bijna rekening mee moet houden dat zoiets kan gebeuren. Sterkte voor je vrouw.

Toch bekruipt mij direct de vraag of de daders op een of andere manier op voorhand geweten moeten hebben dat zij een kostbaar horloge droeg. Ik wil niet direct suggereren dat je je volledige kennissenkring moet wantrouwen, maar met dit weer droeg je vrouw ongetwijfeld een dikke jas dus hoe zagen ze dat er een interessant horloge onder zat? :thinking:

4 likes

Veel sterkte met de nasleep @Riddler voor jou en je vriendin. Dit zijn nare ervaringen die je liever niet mee wil maken. Hoop dat je vriendin er een beetje koel onder kan blijven.
En hulde voor degene die heeft ingegrepen. Die verdient wel een dikke :+1:t3: Gelukkig zijn dat soort mensen er ook nog. Laten we ons daar op focussen en proberen daar iets positiefs uit te halen i.p.v. elkaar hier te gaan aanvallen. Uiteindelijk moeten we de wereld samen een beetje mooier maken.
Peace out :v:t3:

2 likes

Vreselijk voor je partner om mee te moeten maken. Chapeau voor de voorbijganger die ingreep. Dat is tegenwoordig echt een uitzondering.

2 likes

:ok_hand:t2:

1 like

Vervelend verhaal. Sterkte. En over de discussie hierboven: laat ik ook zeggen dat ik meteen aan Roderick en Jan Willem dacht als daders :slight_smile:

1 like

Interessante vraag!,

Nogmaals dank voor alle steunbetuigingen
Enorm gewaardeerd

Erg man, maar wat goed dat er iemand te hulp schoot! Sterkte.

Om dit topic maar wat luchtiger te maken: toen ik de topic titel las ā€œVeel geluk gehad met diefstal horlogeā€ dacht ik toch even: hoezo dan? Was je bijna gepakt maar ben je toch weggekomen met de buit? Of dacht je een Seiko te stelen maar het bleek een Rolex? :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Sterkte voor jou en je vrouw @Riddler. En desondanks alvast fijne dagen gewenst!

1 like

Ja we leven in een zieke tijd.

Ha Ha !,

Bekijk het eens positief, in ieder geval hebben jij en je partner horloges van een merk die de moeite zijn om te stelen. Dat is ook wat waard :wink:.

2 likes

Maar Drex, ze pesten me :weary:. Maar dank voor deze vermaning. Uit pure bescheidenheid ga ik je nu geen verkeerd gebruik van een uitdrukking verwijten.

3 likes

Veel sterkte…

En toch is jullie hele off topic discussie verwijderd.
Stuur elkaar volgende keer een pb of wissel emailadressen uit.
Dank!

11 likes

Point taken. Maar zeer dankbaar dat mijn geniale gedicht waar ik zeer veel tijd in heb gestoken mocht blijven staan.

Sterkte voor je vrouw en jou @Riddler, ik hoop dat ze over een tijdje weer onbevangen over straat durft.

1 like

Ach ik kom al zo’n 15 jaar op dit forum en wat dan nog…:smirk:

4 likes

Die doen dat ook maar dan op een ander level :joy:

We gaan blijkbaar gewoon weer door.

2 likes

IMG_1814

Sterkte Riddler!

6 likes