Het is inderdaad verschrikkelijk dat je er tegenwoordig al bijna rekening mee moet houden dat zoiets kan gebeuren. Sterkte voor je vrouw.
Toch bekruipt mij direct de vraag of de daders op een of andere manier op voorhand geweten moeten hebben dat zij een kostbaar horloge droeg. Ik wil niet direct suggereren dat je je volledige kennissenkring moet wantrouwen, maar met dit weer droeg je vrouw ongetwijfeld een dikke jas dus hoe zagen ze dat er een interessant horloge onder zat?
Veel sterkte met de nasleep @Riddler voor jou en je vriendin. Dit zijn nare ervaringen die je liever niet mee wil maken. Hoop dat je vriendin er een beetje koel onder kan blijven.
En hulde voor degene die heeft ingegrepen. Die verdient wel een dikke Gelukkig zijn dat soort mensen er ook nog. Laten we ons daar op focussen en proberen daar iets positiefs uit te halen i.p.v. elkaar hier te gaan aanvallen. Uiteindelijk moeten we de wereld samen een beetje mooier maken.
Peace out
Erg man, maar wat goed dat er iemand te hulp schoot! Sterkte.
Om dit topic maar wat luchtiger te maken: toen ik de topic titel las āVeel geluk gehad met diefstal horlogeā dacht ik toch even: hoezo dan? Was je bijna gepakt maar ben je toch weggekomen met de buit? Of dacht je een Seiko te stelen maar het bleek een Rolex?