Veel neppe tissot prx horloges in omloop?

This is the way… zo heb ik 2 keer een neppe gespot en 3 keer een echte gekocht.

2 likes

Hahaha het sarcasme kun je aanraken :joy:

7 likes

Inderdaad! Ze verwijderen de advertenties binnen enkele minuten. Echt fijn! Not…

4 likes

Is bij meer platvormen een probleem op vinted pateks voor 150 euro, als je dst meld krijg je bericht terug dat het helemaal legit is.

2 likes

Plat is idd een vorm :hugs:

8 likes

Ja, dan zou ik het wel weten. Kopen man, voordat iemand anders het doet!

1 like

Ik heb er al zoveel gekocht op vinted, als ik ze doorverkoop ben ik miljonair!

1 like

Carbon versie hiero gewoon gehaald bij de lokale AD, draagt heerlijk.

3 likes

Top info. Zie je een etachron regelsleutel, dan is het geen echte powermatic 80.

off topic vraag @Floris155 ;

Heb je al ervaring met het nieuwe systeem? Ik heb gehoord dat er een speciaal tooltje voor gemaakt is, waarmee je de balans ondersteund om de schroeven te verstellen.

Het schijnt simpeler te zijn dan etachron, maar ik zie het voordeel eigenlijk niet.
Hoe je bijvoorbeeld de haarveer kan centreren en de politionele verschillen aanpast, is mij een raadsel.

1 like

Ben geen fan van de Powermatic, maar ook niet van fake. Dilemma hoor.

1 like

Je kunt die wisselen met een eta of een Selita :sweat_smile:. Weg met dat kunstof echappement en die lage frequentie.

Had geen idee dat prx fakes zo wijdverspreid in omloop waren. Bedankt voor de tip.

Niet via vinted dan, want daar gaan ze voor maar €150.

Oysterquartz.

Staat nu een echte in het blauw…

4 likes

Dat kan in inderdaad bevestigen😂

2 likes

Persoonlijk niet echt fan van die powermatic uurwerken, geef mij maar de ouderwetse eta uurwerken.
Het zal goedkoper zijn om te produceren verwacht ik, alles om de kosten te drukken maar beter wordt het er niet op.
Klopt precies dat tooltje werkt zo, ik heb het ook maar gebruik het haast nooit, ik werk er zelf eigenlijk niet aan.
In alle gevallen is doorsturen naar Tissot voordeliger, voor de prijzen die Tissot rekent kan ik er zelf niet aan beginnen.

1 like