Veel rek of acceptabel

Als je naar deze band kijkt… Is deze rek dan erg of heel erg? Ik vind het lastig in te schatten. Is dit bijvoorbeeld nog wel even draagbaar?

1 like

Heel erg.

2 likes

die hangt er wel erg slapjes bij…

2 likes

Kunt u deze stelling nader uitwerken

Heel erg, maar nog wel even draagbaar.

1 like

Heel erg, maar wel lekker soepel dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat kost zo’n bandrestauratie eigenlijk? Want deze ziet er uit alsof hij bijna van ellende uit elkaar flikkert. Met name de één en twee na laatste links voor de clasp zien er uit alsof de pennen door zijn gesleten of de link zelf uitgehold is.

Wat is dit eigenlijk voor horloge joh? Ik zou 'm op een NATO klappen, raak je het horloge tenminste niet kwijt.

3 likes

Die heeft wel heel erg veel rek.
Ik zie dat de band verder haast geen draagsporen heeft maar hij lijkt me wel opnieuw opgemaakt/geborsteld. Bij zoveel rek zou je meer draagsporen verwachten. Zou dat bij de rest van het horloge ook zo zijn vraag ik me dan af en in welke mate?

Ben je van plan hem te kopen?

1 like

Zelfs mijn *** hangt er nooit zo slap bij. Wat een schandalig slechte brushing ook er van uitgaande dat dit een Rolex is.

5 likes

Schat maar hoe dun de pinnen op deze plekken zijn

Screenshot_341

5 likes

Case back, cyclops, rollie of een nep lollie.

1 like

Dat horloge dragen op die band is vragen om problemen in mijn ogen. Als de pen breekt dan ligt het horloge op de grond. Bandrestauratie is wel echt noodzakelijk bij deze schat ik.

:point_up:t3: Dat verbaast me ook wel eigenlijk

3 likes

Was een geintje, he… Van welk ander merk overweegt men de aanschaf van zoiets aftands? Dat kan maar één merk zijn.

9 likes

Fubar

3 likes

Dacht aan de titel dat het over siswet zou gaan.
Maar het is natuurlijk het horlogeforum.

Eens.

En…

4 likes

eye-roll-gifs-j4mpTY

3 likes

Deze ga ik niet kopen, maar stond wel op mijn shortlist, tot ik de rek op de band zag… Helaas.

Gaat overigens om een '71 Rolex Oysterperpetual Date.

1 like

verstandig

1 like

Thanks! Ik had nog popcorn.

2 likes

Ik heb ze erger gezien

12 likes