Veel voor weinig!

Brushed brass, 44mm, 300m WR, 3 banden, Miyota automaat, oplage van 50 stuks per uitvoering en saffierglas. Mooie aanbieding, toch?

http://www.maranez.com/layan.php

Eric

Lijkt wel uit dezelfde koker als Magrette te komen…

Dank voor het delen.(tu)
Eerlijk gezegd vind ik zijn stalen broertje dan een stuk klassieker en mooier.

Gr.
Han

Han R Schreef:

Dank voor het delen.(tu)
Eerlijk gezegd vind ik zijn stalen broertje dan
een stuk klassieker en mooier.

Gr.
Han

Helemaal mee eens, is ook veel meer mijn stijl. Die is wel een stuk duurder maar betere materialen en uurwerk.

De kast lijkt inderdaad op de kast van Magrette maar is toch wel anders op een aantal punten.

Eric

Cali dial. Heel erg gaaf! :~

(weer jammer van de maat, mij te groot :sunglasses: )

Sorry hoor maar ben ik nu de enige die dit een slap aftreksel van een slap aftreksel vindt?

De kast lijk op een Magrette? Nee de kast lijkt op een Panerai luminor kast :wink:

vintage inspired watch lol :wink:

Natuurlijk lijkt hij veel op andere bekendere horloges maar hé, voor deze prijs vind ik het een goede deal!

Kan mij niet bekoren.

Inderdaad veel voor weinig, ik denk dat de groene en bruine dial enorm mooi zullen staan bij een knetter geoxideerde kast. Jammer dat men niet tot een originelere creatie is gekomen.

Nee hoor, je bent absoluut niet de enige!

(Kuch) Doet dan ook meteen die kroon brons!

Vind ze wel leuk zeker voor dat geld maar vraag me af hoe de kwaliteit is. Shipped from Thailand schept niet echt vertrouwen

vind het niet zo…

Max Kool Schreef:

(Kuch) Doet dan ook meteen die kroon brons!

(kuch, kuch) Zoals op het plaatje in jouw handtekening zeker (kroon vs bezel)
:slight_smile:

Wat een lelijke dingen zeg.

WilSeiko Schreef:

Max Kool Schreef:


(Kuch) Doet dan ook meteen die kroon brons!

(kuch, kuch) Zoals op het plaatje in jouw
handtekening zeker (kroon vs bezel)
:slight_smile:

EWhh (bloos)

Toch zie ik wel verschil. Bezel verwisselbaar, kast titanium, wijzers chroom en niet brons van kleur, kleur van de boutjes waarmee de band vast zit…

toch? :smiley:

doet me ook erg aan die van magrette denken. zou haast gedacht hebben dat ze de restpartij opgekocht hadden ofzo. maar lugs zien er wel iets anders/strakker/beter uit. voor waar voor t geld, vooral omdat ie als duiker geschikt is.

wel vind ik t bij deze weer jammer dat de kroon en gesp niet van brons zijn. de gesp valt nog wel wat op te verzinnen, maar de kroon wordt wat lastig. mijn oplossig was ook niet erg permanent :frowning:

Ik heb wat gemist, vertel?

Jij had toch juist een kroon in de juiste kleur laten maken?

Wel mooi, maar het is net of het allemaal bij elkaar gezocht is. De stalen versie is in mijn ogen wel helemaal af. Maar of ik hem zou kopen, denk het niet.
Heb vaker zulke horloges gekocht. Achteraf denk ik dan altijd weer 3 à 4 stuks van dit soort, daar heb je ook een echte klok voor tot op bepaalde hoogte natuurlijk. Dus uit ervaring…ik ga dan liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit.

Maar ieder z’n ding natuurlijk, anders liepen we allemaal met hetzelfde horloge. Dan was dit forum er denk ik niet geweest, en werd het wel heel erg saai.
Dus dan geen horloges spotten bij mensen die je tegenkomt. Niet meer een paar meter omlopen voor een juwelier om nog even een glimp op te vangen van dat ene horloge…
Ach jullie kennen dat wel…

Ben blij(tu) dat hier zoveel mensen:) zijn, die allemaal hun eigen mening hebben en geven.

Tot later.

Nog een fijn weekend voor een ieder.