Veelzijdige NA

Beste leden, het jaar is weer ouderwets goed begonnen en ditmaal met een stevige borrel, bakken met begeerlijk vrouwelijk gezelschap en tevens een fantastische, schitterende, flitsende nieuwe aanwinst. Met veel dank aan @Alan_DUTCH_Schaefer die mij aan het meest veelzijdige horloge in mijn gehele collectie heeft geholpen. Bart, nogmaals hartelijk bedankt!

Vooraleerst een korte samenvatting voor de luie lezer: nieuwe polsversiering, zeer grote blij!

En doorrrrrr:
Dit horloge is niet alleen maar de eerste in mijn collectie met een niet-witte plaat (voorkeur, much?), of de eerste Seiko of mijn 1e HF-aanwinst. Het is ook niet slechts de eerste met een lizardprint bandje, de eerste met dag en datum naast elkaar, of de eerste waarbij de band en pennen onder de kast verdwijnen. Dit horloge is namelijk naast dat alles ook nog eens mijn eerste met een niet-rond glaasje! De experts in het blauwe weten waarschijnlijk al wel over welke het gaat en voor de minder verslaafden hier de plaatjes:

De foto’s zijn een uurtje na arriveren genomen, dus dat de tijd niet de juiste is klopt helemaal :slight_smile:

Moge 2021 ons allen nog vele NA’s, goeie gezondheid en vooral veel plezier brengen! Avé!

18 likes

Heel heel veel plezier met deze rauwdouwer…
Ben blij dat ie in de herfst van z’n horlogeleven nog wat polstijd krijgt…

:point_up:t3:Kun je hier wat meer over vertellen??

1 like

Leuke NA. Bijzonder ding.

Maar ehh… Is dat de kerstboom nog?

1 like

Dat komt helemaal snor! Zolang ie er nog mooi uitziet gaat ie gewoon om de pols :slight_smile:
Wanneer hij de geest geeft gaat de spreekwoordelijke ziekenhuistaser erop, zo mooi vind ik m!

Vrouwelijk gezelschap geheel conform de coronetteregels hoor :wink:
Een paar psychologiestudentes uit -jawel- Duitsland, waar ik het zeer goed mee kan vinden. Ff lekker het nieuwe jaar ingeluid onder het genot van onder andere een goeie emmer Cosmopolitans en een flesje champagne.

1 like

Bedankt Ruud, ik ben er bijzonder blij mee!

Ja dat klopt helemaal, de foto’s zijn van vrijdag de 8e. Een van m’n oude huisgenoten en beste maten woont tegenwoordig samen met zijn vriendin en geniet zo veel van het burgerlijke leven dat ze de kerstboom ook nu nog hebben staan…

1 like

Maakt mij niet uit hoor… viel me gewoon op :rofl:

Have fun met je NA. :wink:

1 like

Het moest mij even van het hart haha.
Dat komt helemaal goed, bedankt!

1 like

Leuke aanwinst, geniet ervan :+1:

Pffff, die is er bij mij op 27 december om 08.00u uitgevlogen :flushed: ik was 'm na 8 dagen alweer helemaal beu

1 like

Bedankt! :smiley:
Haha groot gelijk heb je! Ik vind kerstbomen heel leuk maar dit jaar is ie bij ons het netje niet eens uit geweest. Als iedereen er een heeft kan je jezelf net zo goed al die naalden in je tapijt besparen en de lampjes aan de muur hangen :wink:
Daar gaan de vrouwtjes overigens ook zeer goed op!

Pics or it didn’t happend😜

1 like

Een echte boom begin ik helemaal niet aan… Al die zooi. Ik heb gewoon een echte neppert gekocht. Sowieso vind ik de vraagprijzen voor een boom welke nog geen 2 weken staat absurd…

1 like

Jaja dat denk ik ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Met al die hongerlappen hier zie ik die dames nooit weer terug haha.

Ja echt he, dat is compleet de klauwen uitgelopen. Het enige voordeel aan een echte is dat je er naderhand een bonsaiboompje van kan fabriceren, en zelfs dat is in 99% van de gevallen niet te doen…

Gave uurmarkeringen. Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Mooi van lelijkheid, maar gefeliciteerd!

1 like

Hahahaha… Gefeliciteerd met dat horloge hoor, maar als ik in een orgie met studentes kon springen zou ik het eerst gewoon doen, en daarna wel eens koekeloeren aan wie ik die symbolische boete moest betalen.

Sterker nog, voor de juiste orgie wil ik naderhand m’n laatste asem ook nog wel uitblazen. Cleopatra had ooit een punt.

Waar is je gevoel voor avontuur? Wat is dit voor rare tijd?

Gelukkig heb je een bijzonder onderscheidend horloge gekocht. Ik had deze glas-configuratie nog niet gezien. Wees er zuinig op, want iets zegt me dat glaasjes niet makkelijk te scoren gaan zijn.

Leuk man. Veel plezier er mee.

1 like

Bedankt, dat lukt wel! Die uurmarkeringen schitteren echt fantastisch in het licht en het maakt ook niet uit hoe ik 'm hou want er is altijd wel 1 reflecterend vlakje :slight_smile:

Haha bedankt! Volgens de legendes zei de kraamzorg dat bij mijn geboorte ook, dus wat dat betreft past het wel :grin:

Haha ik ben bang dat het voornamelijk daar bij gebleven is, death by snu snu laat nog even op zich wachten. Me doodneuken lijkt mij ook een prima plan, ik zal het aan ze voorstellen!
Dan hoef ik me daarna ook geen zorgen meer over die boete te maken, win-win!

Wacht maar tot de HF-borrel, dan laat ik je wel zien wat avontuur is :grin:
Om je een beeld te geven: à la Evil Knievel/Ghost Rider door een ontploffende hoepel springen terwijl ik coke van een luipaard snuif is voor mij een dinsdagmiddag.

Daar ben ik ook bang voor inderdaad, enige voorzichtigheid is wel geboden. Mocht je hem eens willen bepotelen dan laat je het maar weten. De NOP is voor mij zeer bekend terrein :slight_smile:

3 likes