Beste leden, het jaar is weer ouderwets goed begonnen en ditmaal met een stevige borrel, bakken met begeerlijk vrouwelijk gezelschap en tevens een fantastische, schitterende, flitsende nieuwe aanwinst. Met veel dank aan @Alan_DUTCH_Schaefer die mij aan het meest veelzijdige horloge in mijn gehele collectie heeft geholpen. Bart, nogmaals hartelijk bedankt!
Vooraleerst een korte samenvatting voor de luie lezer: nieuwe polsversiering, zeer grote blij!
En doorrrrrr:
Dit horloge is niet alleen maar de eerste in mijn collectie met een niet-witte plaat (voorkeur, much?), of de eerste Seiko of mijn 1e HF-aanwinst. Het is ook niet slechts de eerste met een lizardprint bandje, de eerste met dag en datum naast elkaar, of de eerste waarbij de band en pennen onder de kast verdwijnen. Dit horloge is namelijk naast dat alles ook nog eens mijn eerste met een niet-rond glaasje! De experts in het blauwe weten waarschijnlijk al wel over welke het gaat en voor de minder verslaafden hier de plaatjes:
De foto’s zijn een uurtje na arriveren genomen, dus dat de tijd niet de juiste is klopt helemaal
Moge 2021 ons allen nog vele NA’s, goeie gezondheid en vooral veel plezier brengen! Avé!