Vegan horlogeband?

Persoonlijk heb ik helemaal niets met vegans maar het is nu ook doorgedrongen in horlogeland. Een bandje van hout gemaakt dat boomvriendelijke euthanasie heeft gekregen of zoiets. Mooi eco lulverhaal erbij maar het is best een apart bandje.

mc_cid=7dce53dfc0&mc_eid=b33dfe19de

Te koop voor 65 euro.

Vind het wel iets voor Candide

4 likes

Best wel een apart bandje inderdaad. Ben wel benieuwd hoe flexibel dat spul is.

Anders kan hij altijd nog in de open haard.

2 likes

Er zijn toch al genoeg “vegan” horlogebanden? Dit lijkt me nu typisch een oplossing voor een niet-bestaand probleem :wink:

1 like

image

1 like

Ik zit nog vol in de pietendiscussie, even geen tijd voor vegandiscussie

3 likes

Hi Dreski! Bedankt voor het delen :slight_smile:

Ja klopt, rubber, textiel - maar dit is weer eens wat anders!

Ik zag hem ook net voorbij komen via Ace. Ben wel benieuwd naar de kwalliteit (maar heb helemaal niets met Vegan…)

1 like

Ik kwam net deze juweeltjes van actievoering tegen op een Instagram post van Gerard ekdom

1 like

Iedereen die zich onwijs druk maakt over de discussie, voor- en tegenstanders, zijn in mijn ogen sukkels.

1 like

Stem ik volledig mee in. En daarmee sluit ik officieel de pietendiscussie weer op hf. Motte we hier niks van hebben

2 likes

Haha slim. Weer on-topic:

Kutbandjes (haha sorry, ik vind het onzinnig)

Voor de carnivoren onder ons is er altijd dit…

3 likes

Die is óók vegan :rofl:

1 like

leuk! Mooi dat er steeds meer keuze komt voor Vegans!

:+1:t2::+1:t2:

1 like

Sorry, maar dit is een probleem zoeken bij een product. Voor vegans is er al kunststof, metaal, rubber, nylon, textiel, kurk … en dit is ook niet het eerste houten bandje ter wereld.

Overigens zijn al die opties er ook voor niet-vegans …

Ik vind het bandje er best leuk uitzien, maar ik hoef er geen diervriendelijk verhaal omheen :wink: :wink: :wink:

1 like

Er zal vast een eekhoorn zijn die hierdoor dakloos is geworden. Geloof ook niets van dat verhaal.

4 likes

Zo eens. Ik ga op pakjesavond ook verkleed voor kinderen van vrienden. Pikzwart, rode lippenstift en gouden oorbellen. De eerste de beste muiter die daar wat van zegt krijgt mie toch een portie klappen van de Twentsche Mutant Ninja Piet.

OT: ik zie het als een verkooppraatje. Leuk voor die hipsters zonder karakter, kunnen ze ermee showen op een feestje.

Dan zie ik liever zo’n kurken band:

5 likes

nou en ?? eekhoorns zijn rotbeesten
de hele dag maar overal knagen niks opruimen
en verder overal ongedierte verspreiden…
klimmende duiven zijn het.

1 like