Op persoonlijke titel wil ik jullie graag uitnodigen om deel te nemen aan een veiling voor KiKa (kinderen kankervrij).
Wat wordt geveild: de Tour Pakketten van de Magrette patina tours. Dat zijn Vintage Brass modellen in stevige Pelicase koffers en met drie banden, waarvan 1 handgemaakte Dstrap met Rolko gesp.
Deze paketten hebben allen een rondreis gemaakt zodat forumleden kennis konden maken met het horloge en het ontstaan van het patina konden zien.
De gehele opbrengst van deze actie wordt door Magrette gedoneerd aan KiKa zoals mijn in 2011 overleden moeder graag had gezien.
Foto’s van de horloges zijn te zien via deze actie-site.
Ik hoop forumleden te zien onder de bieders! Een leuk horloge, Pelicase en geweldige banden en het geld dat je betaalt wordt erg goed besteed. Zo kan het ook!
Intussen al leuke biedingen binnen: 500, 320 en 250 euro. Nog steeds goede prijzen voor deze horloges met een verhaal. Met het geld probeert men te zorgen dat kinderen met kanker genezen of langer in kwaliteit kunnen leven…
Dus: schreeuw het van de daken, zet het op facebook met de link naar de veiling:
dat hij gratis elk veilingpakket dat meer dan 650,= opbrengt zal voorzien van een handgemaakte Dstrap in Vintage Brown of Dark Chocolate (groen is allang uitverkocht).
Een extra waarde van meer dan 100 Euro wordt daarmee toegevoegd aan elk pakket! Olaf, bedankt!
Korte update: het gaat langzaam met wat wachtende slimmerds in de struiken…
A: 510
B: 340
C: 250 (?) Huh, dat kan hoger… De Duitse vrienden zijn niet zo van de veilingen voor het goede doel wellicht? Gelukkig mag hij ook naar anderen!