Veiling voor KiKa

Op persoonlijke titel wil ik jullie graag uitnodigen om deel te nemen aan een veiling voor KiKa (kinderen kankervrij).

Wat wordt geveild: de Tour Pakketten van de Magrette patina tours. Dat zijn Vintage Brass modellen in stevige Pelicase koffers en met drie banden, waarvan 1 handgemaakte Dstrap met Rolko gesp.

Deze paketten hebben allen een rondreis gemaakt zodat forumleden kennis konden maken met het horloge en het ontstaan van het patina konden zien.

De gehele opbrengst van deze actie wordt door Magrette gedoneerd aan KiKa zoals mijn in 2011 overleden moeder graag had gezien.

Voor de volledige toelichting, de veiling-regels en om MEE TE DOEN kun je terecht op deze actie-site: KLIK HIER
http://www.magrette.eu/auction-for-kika

Foto’s van de horloges zijn te zien via deze actie-site.

Ik hoop forumleden te zien onder de bieders! Een leuk horloge, Pelicase en geweldige banden en het geld dat je betaalt wordt erg goed besteed. Zo kan het ook!

Stephan

Geweldig (tu)

+1 Ik hoop dat er een mooi bedrag geboden word

Te gekke actie (tu)

gr. Roel

Mooi actie en veel succes met de veiling!

Super actie (tu) Heel veel succes toegewenst.

Hoop dat er lekker wordt geboden. Ik heb mijn Magrette al, maar anders had ik zeker meegedaan (tu)

Intussen al leuke biedingen binnen: 500, 320 en 250 euro. Nog steeds goede prijzen voor deze horloges met een verhaal. Met het geld probeert men te zorgen dat kinderen met kanker genezen of langer in kwaliteit kunnen leven…

Dus: schreeuw het van de daken, zet het op facebook met de link naar de veiling:

Goed begin, hopelijk blijft het bieden lekker doorgaan! (tu)

Meer dan goed actie Stephan! Stuur me maar een PB als de actie afgelopen is, dan maak ik ook €50.-- over naar dit meer dan goede doel!

Hans cp

Hans, dat waardeer ik serieus! Een goed initiatief dat navolging verdient. De veiling eindigt donderdag om 23.59. Zet het maar vast in je agenda!

:wink:

hcptdg Schreef:

Meer dan goed actie Stephan! Stuur me maar een PB
als de actie afgelopen is, dan maak ik ook €50.–
over naar dit meer dan goede doel!

Hans cp

Zojuist meldde Olaf van

dat hij gratis elk veilingpakket dat meer dan 650,= opbrengt zal voorzien van een handgemaakte Dstrap in Vintage Brown of Dark Chocolate (groen is allang uitverkocht).

Een extra waarde van meer dan 100 Euro wordt daarmee toegevoegd aan elk pakket! Olaf, bedankt!

Stephan

Korte update: het gaat langzaam met wat wachtende slimmerds in de struiken…

A: 510
B: 340
C: 250 (?) Huh, dat kan hoger… De Duitse vrienden zijn niet zo van de veilingen voor het goede doel wellicht? Gelukkig mag hij ook naar anderen!

Update:

B: 375
C: 410

!! Wordt een mooie donatie!

stevo Schreef:

Update:

B: 375
C: 410

!! Wordt een mooie donatie!

:~

Laatste dag!

Stand:

B: 395
C: 450

Nog meedoen? Vanavond om 23:59:59 eindigt de veiling.

Ik maak het togezegde bedrag vrijdag over naar KIKA. Niemend zou deze ziekte moeten krijgen, maar kinderen al helemaal niet.

50,- is vanochtend overgemaakt naar dit meer dan goede doel. Succes ook met evt. vervolgveilingen!!

hans

hcptdg Schreef:

50,- is vanochtend overgemaakt naar dit meer dan
goede doel. Succes ook met evt.
vervolgveilingen!!

hans

Erg netjes, Hans :~

Mooi dat de opbrengst niet is tegengevallen, en ik blijf de actie top vinden. Dion en Stephan, super gedaan :}

Ben benieuwd naar de eindstand. Het is eenieder van harte gegund.