VEILING voor KIKA

De horloge tour die we vanuit Magrette met dit forum hebben georganiseerd is velen van jullie bekend. Zoals eerder aangekondigd zullen we de horloges veilen voor het goede doel, KiKa. De GEHELE opbrengst van de veiling wordt door ons gedoneerd aan KiKa, geen verborgen kosten, gewoon zoals het moet.

De horloges zijn intussen gratis gecontroleerd en geserviced door Hub (dank!!) en uiteraard met 2 jaar garantie voor de nieuwe eigenaars.

Om het helemaal af te maken komen de horloges elk met:

• Oranje PeliCase 1170 (waarde 60,-)
  • Dstrap soepele leren bruine band (waarde 135,-)
  • New Zealand Auckland Fashion shirt (keuze uit 4, waarde 69,-)
  • Standaard magrette band in zwart of bruin
  • Magrette canvas roll case

OP de volgende pagina staan de details van de veiling bij elkaar met een link naar de inschrijfpagina: http://www.magrette.eu/auction-for-kika

Ik hoop dat jullie meebieden en/of deze info willen delen met jullie (horloge-) vriendjes!

Met dank aan het forum management en moderatoren voor het mogen gebruiken van dit platform voor deze veiling voor een zeer goed doel!

Mooi actie! Hoop dat 't een mooi bedrag zal opleveren.

Heb de laatste tijd genoten van m’n Regattare, waarvoor mijn dank.

Wat een superactie, heb nog wel een vintage liggen voor dit goede doel of ben ik dan enorm te laat?

@gekkehuus: voor deze actie wel, maar ik kan iedereen van harte aanbevelen spullen te veilen voor Kika (of andere goede doelen). Heb op marktplaats ook al eens een oude tafel laten ophalen in ruil voor een vrijwillige donatie aan Kika (via mij, dat wel…). Werd ook door geïnteresseerden uiterst positief op gereageerd! Als je ziet hoe veel spullen er op MP gratis worden aangeboden, en je vermenigvuldigt dat bij wijze van spreken met 5 euro…

Dus hou je niet in en maak je horlogekoffer/zolder/schuur leeg voor het goede doel!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Het ziet er een mooi pakket uit. Hopelijk wordt er een mooi bedrag voor opgehaald. (tu)

SuperC Schreef:

Bod geplaatst! Mooi initiatief weer, Stephan (tu)

Ik zag hem binnenkomen, prachtig bod Jaap, mijn dag is al goed! :-))

Verkopen is leuk, veilen voor KiKa is nog net ff leuker!

Prachtig initiatief, waarvoor mijn dank! Hoop dat er een mooi bedrag bij elkaar wordt gehaald voor dit goede doel!

Het zou fijn zijn als jullie deze post op Facebook kunnen liken/sharen:

Vrijdagavond-bump!

Nog maar even omhoogschoppen:

Bod pakket A nu (ma ochtend): 360
Bod pakket B nu : 650

Voor de slimmerikken: pakket A staat nu lager dan de tweedehands prijs voor het horloge alleen. Tel daarbij op de pelicase twv 60 euro, de Dstrap twv 135 euro en het shirt twv 69 euro en dan zou er een lampje moeten gaan branden…

Maar het gaat natuurlijk echt om de donatie aan KiKa! Het moet gewoon nog meer worden dan de 1010 euro die nu virtueel gecollecteerd is.

Nog even de pagina waar je alle info kunt vinden: www.magrette.eu/auction-for-kika

Stephan
Magrette EU

stevo Schreef:

Nog maar even omhoogschoppen:

Bod pakket A nu (ma ochtend): 360
Bod pakket B nu : 650

Voor de slimmerikken: pakket A staat nu lager dan
de tweedehands prijs voor het horloge alleen. Tel
daarbij op de pelicase twv 60 euro, de Dstrap twv
135 euro en het shirt twv 69 euro en dan zou er
een lampje moeten gaan branden…

Maar het gaat natuurlijk echt om de donatie aan
KiKa! Het moet gewoon nog meer worden dan de 1010
euro die nu virtueel gecollecteerd is.

Nog even de pagina waar je alle info kunt vinden:
www.magrette.eu/auction-for-kika

Stephan
Magrette EU

staat deze actie ook op wus ea? meer exposure?

Ja, op nl subforum “Kaliber”. Heb zelf ook beperkt tijd, dus het helpt als anderen ook wijzen op het initiatief op andere fora die ze bezoeken. Liefst Europese fora ivm praktische zaken als verzenden/invoerheffingen voor de winnaar etc.

Staat trouwens ook op FB pagina’s van Monochrome en ABlogtowatch

Update:

Chrono staal staat op 420
Chrono PVD staat op 650

Bieden kan nog steeds via www.magrette.eu/auction-for-kika

De veiling sluit aanstaande vrijdag om 24:00

Zie hier de link naar de banden die Lugten (Dstrap) aan het maken is voor deze horloges. Kleur stiknaad en positie van het gesp-gat of gaten bepaal je zelf!

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/601291_120262754825079_1986551982_n.jpg

stevo Schreef:

Update:

Chrono staal staat op 420
Chrono PVD staat op 650

Bieden kan nog steeds via
www.magrette.eu/auction-for-kika

De veiling sluit aanstaande vrijdag om 24:00

Zie hier de link naar de banden die Lugten
(Dstrap) aan het maken is voor deze horloges.
Kleur stiknaad en positie van het gesp-gat of
gaten bepaal je zelf!

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/6012
91_120262754825079_1986551982_n.jpg

de bandjes zijn weer echt mooi. zag de work in progress, en geweldig hoor! en hebben de ideeen toch aangeslagen :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Wat een knieperds hier in Nederland :D! Nog steeds
het hoogste bod.

(:smiley: @SuperC Ik zou je bod wel willen verbeteren, maar dan krijg ik wel het een en ander te stellen hier in het huishouden, met een bepaalde persoon, mijn partner, het kan niet,

sorry

ook maar een bod gedaan

Elk bod wordt gewaardeerd. Ik heb ze al afgeschreven, het enige belang is voor Kika.

Nog twee dagen, wie weet met een verrassing op de laatste dag.