**VEILING VOOR KWF: gesloten ** Limited Edition Bic pentekening voor hoogste bieder, horloges, handgemaakte horlogedoos en allerlei tekeningen👍

Mooi initiatief!

1 like

Teller staat nu op €400 euro! Echt fantastisch!

@only, welk horloge wil jij getekend hebben?

2 likes

Wat @ivar1 zegt, het is @Brodie zijn topic.

Daarnaast moet ik nog een tekening :sweat_smile: maken voor @JustJeroen die 450 betaalde voor deze actie:

En ik heb net een kleintje en het lukt mij niet om HF city van deze week te maken. Dus ik sla voor alsnog over met extra committen.

Al het bovenstaande laat onverlet dat ik het waardeer dat men graag wilt dat ik bijdraag, dat zie ik als een groot compliment.

28 likes

Top actie Kevin.

1 like

ik zal vanmiddag ff een foto schieten van mn nieuwe aanwinst :slight_smile:

4 likes

Voor de duidelijkheid. De mods hebben officiële goedkeuring gegeven… ik stem met hen af hoe het officiële gedeelte wordt geregeld.

De hoogste bieder wint dus een pentekening,
Gesigneerd en met de garantie dat er maar één van is. Hij of zij maakt het bedrag over aan KWF en stuurt mij en de mods een betalingsbewijs zodat we zeker weten dat alles goed aankomt.

Het gaat de goede kant op!! Waanzinnig goed zelfs!

6 likes

Ik vind dit echt een fantastisch initiatief.

Super knap hoe je zelf met de situatie omgaat en wat je doet voor het KWF. Je tekent mooi, dus kan me goed voorstellen dat forumleden een tof bedrag bieden voor een tekening voor het goede doel. Helaas ben ik daardoor uitgespeeld…

Om toch een beetje mee te doen zal ik symbolisch, en als steun en aanmoediging, een bijdrage naar het KWF overmaken voor het potlood, BIC en papier.

13 likes

Wat een mooi gebaar!

Geld voor onderzoek is belangrijk maar een oprechte vraag hoe het met iemand gaat is onbetaalbaar. Omzien naar elkaar kost niets en geeft een hoop.

Ken je iemand die ziek is? Of gewoon heel moe?
Stuur een bericht, kaartje of ga eens langs.
Denk je nu, zit hij of zij daarop te wachten?

Vraag het😊. Ze zullen het aangeven hoor.

15 likes

Mijn €75,- donatie blijft ook gewoon staan. Ik kan niet mee in het geweld van het bieden (hoop ook dat het nog meer zal worden!) maar draag graag bij!

19 likes

Dat is fijn🙏🏼 Dat nemen we dan mee! En ik kreeg ook een horloge ter veiling aangeboden…

Hoogste bod is nu €400 euro!

9 likes

Weet je wat we doen Brodie,

De opbrengst van HF city dit jaar gaat niet naar Make a Wish, die hebben al genoeg gehad van ons.
HF City (puzzel) gaat dit jaar naar KWF. Zullen we dat doen :+1:

En hopelijk haal je super veel geld op met je actie super tof!! Had graag een pentekening van je gekocht, maar gelukkig zijn de boden al te hoog voor mij :+1:.

38 likes

Nu al @jurk? Misschien win je nog een loterij voor vrijdag. Aan de andere kant, studiefonds voor de kleine jurkjes is ook wat waard.

3 likes

Helemaal goed! Even kijken hoe we dat allemaal op één lijn krijgen want @GMTplus1 laat net een hele toffe Spinnaker van een paar weekjes oud (full set) zien die hij ook wil veilen!

Prachtig dit!

7 likes

Het lijkt me trouwens wel heel tof om de gehele opbrengst samen te voegen en aan te bieden namens het Horlogeforum.

Dat kan best eind dit jaar toch?

6 likes

In aanvulling op de veiling van een tekening door @Brodie en na overleg met hem:

veiling Spinnaker Hull California Granite
De opbrengst voor KWF, volgens dezelfde regels voor de tekening.
Dit is een horloge van een paar weken jong als full set, horloge op ongebruikte band, tag en doosje.

Ik begin op euro 100

15 likes

hierbij het horloge dat ik getekend zou willen hebben. (als ik win)

9 likes

€150,-

6 likes

:+1:

2 likes

Up hiermee! Veilen maar…

4 likes

Niet mijn kopje thee, maar ik bied bij deze ongeveer de verkoopprijs (volgens mij). €250.

7 likes