**VEILING VOOR KWF: gesloten ** Limited Edition Bic pentekening voor hoogste bieder, horloges, handgemaakte horlogedoos en allerlei tekeningen👍

Hoppakeee.
Prachtig resultaat!

De box gaat een mooie plek krijgen.

:partying_face:

3 likes

Helemaal terecht. Het kost veel energie om weer een beetje zo’n chemo te boven te komen, daar had ik wel aan mogen denken. Ik ga het even doen via; Tegen kanker. Voor het leven | KWF Kankerbestrijding

4 likes

Dat heb ik ook gedaan. Gebaren zijn mooi maar doe je ook deels voor jezelf. Belangrijkste is dat het geld op de juiste plek komt.

Mijn €75,- is gedoneerd.

Voor @Brodie of @Jur is er een afschrift beschikbaar.

Mooie actie Brodie, je bent een goeie vent. Hou vol!

6 likes

Loon is binnen dus zo ook even de kwf spekken.

Ben ontroerd door dit initiatief @Brodie. Geweldig hoe dit door veel hfers is opgepakt en wat een mooi totaal bedrag uiteindelijk

2 likes

Nope, ik had ook €100 toegezegd:

Bij deze gedaan:

Geweldig iniatief, mooi, mooi, mooi dit!
En @gnis, gefeliciteerd met de tekening. Ben benieuwd naar het resultaat.

6 likes

@Winkje staat er ook nog tussen👍

1 like

Heb mn werk maar half gedaan merk ik. Bleek lastig op de telefoon, zoeken en schrijven tegelijk. Thanks voor de aanvulling!

3 likes

No worries mate!

2 likes

Donatie via KWF -site gedaan :blush: (scheelt je weer werk)

4 likes

Als Belg kan ik helaas geen gebruik maken van het online donatieformulier, dus ik heb zelf een donatie overgemaakt. Door de privacywet doneer ik anoniem, dus ik hoop dat ze de gift kunnen bevestigen via mijn ‘Mededeling’.

9 likes

Dank je wel man! Echt mooi

3 likes

Extra pluim en veren, daar waar de zon niet schijnt voor @Gnis
Dat wordt lastig zitten voorlopig.

De box is kado gedaan aan @Brodie voor alle gedane moeite!

:gift:

19 likes

Ondanks dat ik al donateur ben van het KWF, wil ik ook nog een horloge gerelateerd hebbeding veilen voor KWF.

Het betreft een splinternieuwe portemonee van een bekend horlogemerk in hun huiskleur

@Brodie: zal ik hem gewoon naar jou sturen? Dan graag adres per pm

5 likes

Dat is een mooi gebaar zeg!
Dus @Gnis heeft de box aan @Brodie gedaan!
Wat leuk!

Ps. @Gnis als je wat langer wilt wachten wil ik wel die gouden Rolex om haar pols tekenen nog. Wil je dat?

4 likes

Zal ik starten met €100?

6 likes

Top!

1 like

Super leuk! Ik heb geen haast!

3 likes

Ik heb Gnis via PB bedankt… wat een ongelofelijk mooi gebaar. En ik ben er heel blij mee!

Dus Ronald en Gnis. Nogmaals dank!!

2 likes

Super mooi dit allemaal… Fijne mensen zijn jullie!

Het horloge voor @VmaxNL, is inmiddels onderweg naar hem.

2 likes

Heel tof. Als jij de veiling hier leidt, kan het bedrag naar KWF worden overgemaakt door de winnaar! Anders wordt een heel gedoe merk ik nu😂

Dank je wel!

2 likes