Veiling website 'The-Salesroom'. gerommel met biedingen?

Ja, ik ga dat vanaf nu doen. Bedankt voor de goede tip. :man_student:

@RolSeiIWCGshock Beetje te veel complotten hier :thinking: dus zelf maar eens gekeken. Van deze seiko staan er 2 te koop, 1 voor 170 en 1 voor 400 euro. Ik zie geen verschil maar jij weet ongetwijfeld op welke je geboden hebt ?

1 like

De één is een Seiko en de ander een Sieko? :joy:

2 likes

Ze staan niet te koop, ze worden geveild.

Er is geen verschil, dan een ander militair issue nummer achterop. Ze zullen beiden een service beurt nodig hebben. Ik heb gezien dat ze voor meer zijn verkocht op ebay. Maar ik heb zelf al een IWC MK11 uit 1948 van de RAF en zou het leuk vinden er een moderner klokje naast te hebben. Dus Deze zou ik houden.

Ik denk dat weet hoe het is gegaan: Er zijn min. 2 bieders, ik en iemand met een autobid met een max van bv 420. Nadat ik mijn bod heb ingetroken is de prijs terug gegaan naar zijn minimum winnende bod van 170. Ik ben gerustgesteld.

1 like

vandaag is een doos met (niet gedragen) Vintage Seiko horloges verkocht op deze site.
https://www.the-saleroom.com/en-gb/auction-catalogues/martin-and-pole/catalogue-id-srma10097/lot-8c609641-90c4-400d-bc15-ab5e0108613c

Er zaten een paar mooie klokjes bij. Een seiko 7a28 -703b en een Seiko 7a38 7070? Verder een stuk of 3 Seiko Moonphase horloges, een aantal met mooie straps en een Golden Tuna (sample) Verkocht voor 1900 GBP.
Als de koper een uurwerk kan vinden voor de Golden Tuna zit hij wel goed denk ik.

je kunt ze kopen toch ?? @koekoek Ik neem aan dat je snapt wat er bedoeld wordt of is het komma nxxken dag ? Wel bijdehand doen over mijn bericht maar niet de moeite nemen om zelf op de veilingsite te kijken ?? Man Man Man

Een hoop commentaar op het veilinghuis ( laster ? ) en iedereen neemt het maar aan voor waar en beschuldigingen vliegen door de lucht, maar er staan er 2 aangeboden en de TS vergist zich blijkbaar in het lot nr o.i.d. want die van eu 400,- is er ook nog.
Geloof je nu werkelijk dat een veilinghuis zo zijn reputatie in gevaar gaat brengen ?? Onder Amerikaanse vergunning geloof ik, wat denk je dat ze aan schadevergoedingen moeten aftikken als dat waar blijkt te zijn…

Lieve Mensen, eerst FF nadenken of zelf checken s.v.p. en zo houden we dit mooie Forum vrij van etc etc etc.
Dus geen gerommel met biedingen lijkt mij ?
@RolSeiIWCGshock slotje erop ??

:sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Waar lees jij dit?

Waarmee?

Haha lijkt me een goed advies! :+1:

:+1:

1 like