Naast het topic van @Luie_Perfectionist met de vraag om leuke veilinghuizen op te sommen vroeg ik me af of we het topic niet kunnen uitbreiden met aangeboden horloges in veilingen die we ontdekken op het net? Een paar recent gevonden adresjes met leuke horloges te veil
Veilinghuis De Wit in Oostende op 23-26 augustus.
Veilinghuis Flanders Auctions in Roeselare op 09-10 september.
Veilinghuis Cnock in Knokke op 04-05 augustus.
Wat er exact te veil is kan je zelf wel opzoeken maar je hebt zo een nieuwe en misschien tot nu onbekende vindplaats.
Download liveauctioneers en invaluable en je hebt ze allemaal, internationaal. Bovendien: als je hier iedereen gaat wijzen op een veiling, kan je een leuke prijs wel vergeten…
Zou zomaar kunnen Maar ik weet niet of het een goed idee is om het op deze site te gaan hosten. Want het is een actief verkopende partij en dit is bij mijn weten buiten het blauwe gedeelte niet toegestaan op dit forum.
Tuurlijk niet.
Iedereen houdt de hand op de knip…
Het gaat er toch alleen maar om de zoektocht naar goede of leuke stukken te delen?
Of je daarbij minder kans hebt om goedkoop stukken te verwerven is voor mij ondergeschikt aan
het delen met de gemeenschap. Er zijn trouwens altijd mensen te vinden die meer kunnen bieden dan anderen. Ik zie ook geen inbreuk op de regels want er is geen uitsluiting of bevoordeling van .
De zoektocht wordt tot nut van het algemeen gewoon heel wat gemakkelijker gemaakt.
Stof tot nadenken.