Vely Blitish but flom Japan

Geef toe, Britser dan een dubbeldekker bus, slalommend tussen rode telefooncellen en geëscorteerd door GM-groene Mini Morri.

Dat is een prachtige lume-shot, en ook een heel mooi horloge :slight_smile:

Heel erg mooi! :~
Is dit een nieuw model?

Groeten,

Martin

De Alpinist heb ik altijd al een mooi horloge gevonden. Helaas is hij zo moeilijk te krijgen :frowning:

Gebruik hem liefst niet als je gaat klimmen :slight_smile:
Hij is zo mooi …

Wreckless,

Wil je een pols-foto maken en die plaatsen? Ik zou er ook wel eentje willen hebben, maar ik heb geen idee hoe groot’ie is en oogt.

Menno

Aparte combi. Erg fraai. Het staal is zo wit als rhodium. En coole kompas-ring (ik neem aan dat je de kleine wijzer op de zon moet richten en dan het Noorden naar halverwege de kleine wijzer en de 12 moet draaien).

Dit vind ik echt een super mooie Seiko. Heb je hem zelf?

Mijn beste,

Wreckless, “geluk gewenst met deze nieuwe verworvenheid“.

Een verworvenheid die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is dit.
Een uitermate fraaie kast met twee gedistingeerde kronen. Een prachtige wijzerplaat met zeer schone wijzers omgeven door elegante uurmarkers en het subtiel aanwezigen kompas.
Deze ultieme schoonheid zal menig hart kunnen bekoren.(tu)

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Voor alle duidelijkheid, ik heb hem niet. :frowning:

Nog niet. :wink:

Wreckless Schreef:

Had hem maar niet gepost. Ik blijf er naar kijken. :smiley: Toen ik deze foto zag werd ik helemaal gek. Ik hoop dat het gevoel snel over gaat…Anders kost het weer geld. :wink:

Super-mooie Alpinist met die ‘Cathedral’ wijzers. Die hele serie vind ik erg geslaagd eigenlijk: Mooie ontwerpen, waterdicht tot 200m en met het 6R15 uurwerk… Verleidelijk. :wink:

Volgens mij ziet die slak hem ook wel zitten (net als mij :smiley: ) …

Ik had hem al eens op internet gespot, inderdaad een erg mooi horloge(tu)

Wreckless Schreef:

Mijn beste,

Oke, ik was in de veronderstelling dat deze beauty al om de pols zat.
Maar wat niet is kan nog komen.:~

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoe langer ik naar die groene wijzerplaat kijk, hoe mooier ik 'm vind! :slight_smile:

Er stond er één op ebay vanuit Japan. Die is alweer weg helaas. :frowning:

Als je hem te pakken wil krijgen kan je misschien Rob contacteren of eens kijken op de Japanse ebay …

Hier kan je hem ook vinden:
http://www.seiyajapan.com/product/S-SARB017/SEIKO_Automatic_Alpinist_SARB017.html

Tja moeilijk is dit. Ik kan hem wel kopen maar ik wil ook graag weten wat de limited gaat worden. Om hem uit Japan te halen zou ik geen probleem vinden. Er komt alleen weer een hoop extras bij door onze vrienden van de douane.

Fraai horloge, de wijzer doen me aan Oris denken

Prachtige foto’s!!!

Ik heb de wijzers gekocht om te modden :smiley: