Vendoux

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier. Voor de verjaardag alvast een nieuw horloge mogen uitzoeken van moeders.
Heb 150 euro gekregen, zelf 20 euro bij gedaan. En kwam deze mooie Vendoux tegen. Horloge kan aardig wat hebben, al een aantal keer laten stuiteren op harde vloer, ja ik ben ontzettend onhandig haha. Voor zover erg tevreden er mee.
Horloge is PVD goud gecoat.

Zijn er nog meer mensen met Vendoux? En wat is jullie ervaring er mee?

Groetjes :slight_smile:

3 likes

ja hoor, heb er ook eentje:

2 likes

welkom op het forum, ik heb persoonlijk geen ervaring met Vendoux.

2 likes

Hallo Sharona. Welkom op dit gezellige forum. Je hebt een bijzonder horloge gekozen voor je aanstaande verjaardag. En met veel Strass steentjes, da’s mooi en blijkbaar ook nog degelijk omdat het horloge een aantal keren gestuiterd is op een harde vloer.
Ik heb ook een paar bijzondere horloges, kijk eens naar mijn Avatar en lees eens mijn topic over Hotaru horloges. Ik ben eind januari jarig, en dus een echte Waterman.
Waarom heb je eigenlijk voor het mooie merk Vendoux gekozen, had je daar iets mee?
Nog een tip: sommige forum vrienden zijn een beetje van het type Ruwe Bolster, Blanke Pit, trek je daar niets van aan, ik heb er ook aan moeten wennen.

1 like

Bedankt :slight_smile: , ik was in de eerste instantie opzoek naar Seiko. Maar voor dat bedrag was er niet veel moois na mijn smaak. Toen ging ik verder kijken, kwam bij Tommy Hilfiger, ongeveer hetzelfde als deze alleen meer dan 200 euro. Keek ik verder en zag Vendoux, ik kende het niet, prachtige mooie horloges ik dacht dit is vast nog duurder. Ik vragen en had zo iets van Huh waarom zo ‘goedkoop’. Ik was blij natuurlijk. Eindelijk een mooi goud klokje met strass voor redelijke prijs :smile: . De juwelier waar ik was bij ons in het dorp verkocht ook eerst Guess horloges, die heeft hij dr uit gegooid en Vendoux doet het veel beter met verkoop.

1 like

Guess horloges gingen snel kapot zei hij

Hallo Sharona, wat fijn dat je ook naar Seiko gezocht hebt. Veel Forum vrienden houden van Seiko Horloges, dus die kunnen jou allemaal helpen met wat jij nodig hebt.

Kijk eens Strass Seiko

Nog meer Strass Seiko

Nog eentje

Zie je wel dat alles goed komt op dit forum.

Leuk onhandige mensen, welkom

2 likes