Ik heb al wat geëxperimenteerd met andere banden op de MOP nereide tungsteno (blauw). Nog niet de perfecte match gevonden. Mocht iemand een suggestie hebben voor een mooie alternatieve (rubber of fabric) band op de tungsteno, houd ik me aanbevolen.
Daar zit ook het gevaar
![]()
![]()
Heeft iemand hier al die nieuwe Calendaria besteld? Wanneer wordt die verwacht? Ook erg benieuwd naar dat model in het echt. ![]()
Prachtig én ook eens wat anders.
Ik moet bekennen dat de verleiding wel heel erg groot is om op de bestelknop te drukken. ![]()
Heel mooi. Niet je 20% korting vergeten hè! ![]()
O ja, das waar. Dat helpt niet mee. ![]()
Juist wel! Alvast gefeliciteerd met je prachtige, nieuwe horloge! We zien de foto’s graag tegemoet. ![]()
Had deze nog niet eerder gezien, erg mooi inderdaad!
![]()
![]()
![]()
Gave band!
Hele fijne / comfortabele band. Aanrader. Komt van Alie maar zou je zeker niet zeggen ![]()
Ik had eigenlijk de calendario (Arsenale) klaar om te bestellen, echter kon ik pas inschrijven voor de pre-order voor de september levering… Spijtige zaak, zelfs al was ik er snel bij
.
Maar…
Leuke kleur, prachtige dial en vooral, krasvaste rubber strap lieten me de trekker overhalen om deze zomerknaller in huis te halen.
Gewoon Fun, stoer en kan hem vollop dragen zonder schrik te hebben om m’n band te te verpesten😅.
Laat de zomer maar komen (/doorgaan
)
Grtz M.
Ziet er goed uit!