Venezianico Only

Ah…zeer duidelijk…thanks :+1:t2:

1 like

Werkt NEXT-VZ niet meer? Daarmee kreeg je 20%…

2 likes

Keramiek is niet zo heel hard he. Maar niet krasgevoelig, net als saffier… Maar als het breekt ligt het in heel veel stukjes

Maar gaat hier ineens lekker met Venezianico leden. Leuk!

4 likes

Ah…dus voorzichtig zijn met stoten :sweat_smile:

1 like

ja, doet het nog! wordt wel verleidelijk zo

1 like

Die code is voor de Venezianico officiele site zeker? Komen dan de verzendkosten er nog bij?

2 likes

Topper…die code werkt. :grin::+1:

Done deal! Zwarte incoming.

8 likes

Nee verzenden is altijd inbegrepen meen ik… Ik bestel zelden via de site, meestal via de whatsapp met de eigenaar

1 like

Vond toen het nog de oude naam had ook best leuk…maar nooit in verdiept verder…deze met de miyota 9039 is door het uurwerk lekker dun…met Miyota veel betere ervaringen dan met Seiko NH35 ofzo…hoe loopt die van jou @daffie ?

2 likes

Mooi strak op +7s/d. :+1:

Hopelijk m’n zwarte incoming ook…:sunglasses:

1 like

Ah…dicht bij het vuur :upside_down_face:

Miyota doet t prima. Afwijking van 6 sec per dag, prima wat mij betreft. En op tijd zetten als de gang reserve op is gaat lekker snel vanwege het ontbreken van de datum

2 likes

Oh…zeker netjes :ok_hand:

Sowiezo liever in de plus :sweat_smile:

2 likes

Kan iedereen, whatsapp nummer staat op de website :rofl:

2 likes

Ah…oke :face_with_peeking_eye:

2 likes

Als je je nummer zo achterlaat krijg je ook elke nieuwe release een berichtje van de eigenaar met 1e keus of je mee wil doen of niet, daags voor de release :ok_hand:

1 like

Mijn blauwe was overigens razendsnel in huis met Fedex Express. :+1:

Goed…de zwarte is dus ook besteld en zal ergens midden deze week wel verschijnen. :sunglasses:

Doe jij nu ook nog even de blauwe…hebben we allebei een Duo Penotti. :innocent:

5 likes

Duo Pearlnotti

4 likes

Ik wilde dat ik die MOP nereide niet gezien had…. En die kortingscode. Moet nu op mijn handen zitten.

3 likes

Goed bezig :rofl:

1 like