Venezianico Only

Zeker…die wijzerplaat man :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nu nog effe beter op maat maken…zijn schroefjes of niet?

2 likes

Haha ja heh. Erg fraai dat MOP effect. Ik geniet ook nog iedere dag.

Lijken schroefjes maar zijn pinnen. Even letten op het pijtje aan de binnenzijde…maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. :rofl:

2 likes

Oh…ja. …nog niet naar gekeken eigenlijk…alleen naar die wijzerplaat :face_with_peeking_eye: :grin:

3 likes

Tof man :ok_hand: enjoy

1 like

:blue_heart:

8 likes

2 likes

Hier nog eentje :grimacing:
Na het passen direct terug in de vitrine :man_shrugging:

De Nereide met z’n 39mm moet het dus beter doen?

Rainbow to the Stars!! :upside_down_face:

6 likes

We hebben hier ondertussen echt een mooi clubje :sweat_smile:.
't is jammer dat venezianico zo lang gewacht heeft om deze dunne/compacte 39mm kast (en binnenwerk) te gebruiken voor hun Nereide modellen, de dimensies maken dit zo een veelzijdig horloge.
I love it :raised_hands:.

7 likes

Het blijft een mooi kleurenspel op de wijzerplaat!!

5 likes

@Slin …en binnen :grinning: (plastic zit nog om de band)

18 likes

Gaaf man! Gefeliciteerd :+1:t2: :smiley:

1 like

Thx kerel. :+1:

1 like

Wat vind je van deze kleur?

1 like

Erg fraai weer. :ok_hand: Zo mooi het donkergroene en met de typische parelmoer shine. En icm de high polished indices en tungsten bezel geeft veel dynamiek en leven aan de plaat. Het is alsof je naar een zonsondergang kijkt of een olieschilderij. Niet op foto vast te leggen. Dat zie je alleen goed irl.

Jij?

1 like

Precies wat jij schrijft! :+1:t2: :joy:

1 like

:laughing: Heerlijk heh…het is genieten.

1 like

Inderdaad…zeer fraai steeds dat spelen met licht en hij draagt ook nog eens zeer fijn…zeker door die dunne kast :ok_hand:t2:

2 likes

Exact! Draagt erg fijn. Formaat en verhoudingen zijn perfect in balans. Ik geniet ook erg van de prachtige H-link band. Past perfect bij dit horloge.

2 likes