Venezianico Only

Leuk man. Enjoy!

1 like

Hoppaaa!
Weg met de pest! :boom:

1 like

Ah tof, gefeliciteerd :tada:

1 like

De afwerking van de band, zeker bij de endlinks is totaal anders dan de verticale brushing op de lugs… Tis echt een huwelijk, niet een eenheid. En bij hem op de pols lijkt hij heel vors/dik. Dikker dan de 12,5 die het horloge daadwerkelijk is. Wel prachtige wijzerplaat, maar nee, dit is het niet.

Mag je me specifieker uitleggen,
zie n.l niet wat jij ziet?

check it. paint skills ftw.

1 like

Volgens mij komt dat door lichtinval. Check de lug linksboven en de foto die recht van voren is gemaakt.

2 likes

Inderdaad effect van het licht denk ik. Op die onderste foto is het niet waarneembaar.

1 like

zou toch juist een

moeten betekenen? Althans, dat lijkt mij een gezonde situatie :sweat_smile:

1 like

Sinds vandaag zit ie voorlopig vast om de pols

9 likes

wat mij (meer) stoort is dat het bij Venicianico kennelijk niet mogelijk is om de indices goed uit te lijnen van/t.o. de bezel (of de indices van de bezel naar die van de wijzerplaat). Vergelijk de 8 en de 2 op de rechtvanboven foto.

1 like

Dat zou niet fraai zijn inderdaad. Maar de foto is niet recht van voor genomen, zie de vervorming van de rehaut tussen 9 en 12. Kan dus wel wat vervorming zijn… Ik heb het in ieder geval nog nooit eerder kunnen betrappen bij hen. Als het wel zo is zou dat ronduit slordig zijn. Lijkt dan wel Seiko :sweat_smile:

Die van mij heeft dit ook en het valt wat hun betreft binnen de marge.
Dat de 4 en de 12 wel goed staan, klopt niet met de rehaut aanname.

7 likes

9 likes

Ga je soms ook voor de gouden hierboven?

1 like

Uh…nee…had ik nog niet gezien maar wel zeer gaaf :ok_hand:t2: :blush:

Random Rob is top,altijd fijn gefilmd met goede close-up :+1:t2:

1 like

Wow nice :ok_hand:

Mooi horloge :ok_hand:

1 like