Ik zit nog wel te twijfelen over een grijze of blauwe GMT. Iemand die een GMT heeft??
De hoogte bij de diameter houd me nog tegen.
Ik heb de GMT gehad… Verkocht, maar al heel veel spijt van gehad.
Draagt echt super.
Heel fraai. Mooi cadeau.
Dit maakt me wel blij .
De 39mm nereide (Tungsteno) is tot op heden de enige nereide die in de collectie gebleven is… Juist omdat dit echt de sweet spot voor me is.
Ik kijk alvast uit naar de releases .
(Er zouden meer 39mm varianten komen)
Net wat meer info gekregen.
Zou gaan om een avventurine variant (kon je ergens al raden uit de foto), 39mm… 10,4mm dik…
Gelijkaardige specs dus als de Tungsteno.
Ik verwacht dan ook een dezelfde miyota 9039 erin.
Voor 765€… Schappelijk geprijsd als je de laatste releases steeds omhoog hebt zien kruipen qua prijs.
Wat denken jullie?
mooie maat. Ik ben benieuwd naar het geheel
Eerst de voorzijde ff zien!
Laat ze eerst maar eens mijn 2 bandjes opsturen!
Nog steeds geen bericht gehad dat ze onderweg zijn.
23-Dec. contact gehad en werd er geappt dat hij de blauwe band zou bestellen.
BAM . Tis toch een pareltje he
Pff, moest deze nu toch maar in de nieuwe 39mm uitgebracht worden .
Ben grote fan van de fumé wijzerplaat. De nieuwe band ziet er ook goed uit vind ik.
Helaas… Het is hopen dat ze hem ook in de compacte variant uitbrengen🤞
Gefeliciteerd met de NA. Ben benieuwd om je foto’s ervan te zien !
Gaaf! Heb ook boven de bestelknop gehangen… (Iedere keer blijkt maar weer dat we dezelfde smaak hebben op horlogegebied). Maar een onverwachte Hamilton aankoop deed me deze even op pauze zetten. Ben erg benieuwd naar je foto’s straks.
Ja leuk idd dat we redelijk op hetzelfde spoor zitten qua horlogesmaak.
Ben ook zeer benieuwd. Als het goed is komt ie zometeen al binnen. Ik zal zeker wat pics plaatsen…
Hoe bevalt het horloge?
Ik zit met een schuin oog naar een 42mm tungsteno te kijken ook
Nou het was dus een cadeautje voor m’n vader, dus ik heb hem helaas alleen op tweede kerstdag even mogen proberen. Het is wel zo dat ik mijn vader hem geregeld zie dragen, terwijl hij nog meer horloges in z’n collectie heeft dan ik, dus dat zegt wel wat.