Ze hebben inderdaad al met de term LE gespeeld … Uit de statement lees ik dat deze niet In batches ‘beschikbaar’ zal zijn.
Kan het wel even checken.
Ook maar het is ook heel slim door eerst te kijken of er animo voor is en als er veel verkocht worden maak je er nog een keer 300 ipv direct er 1000 te bestellen en er misschien 700 niet verkopen.
Het is wel erg creatief met woorden omgaan maar ze liegen niet.
Ik kreeg vorige week een berichtje (dacht via de mail) waarin het Bronzo horloge werd aangekondigd en ik dacht daarin te hebben gelezen dat er 300 beschikbaar zijn/komen.
Dus kunnen er over 3-4 maanden weer 300 beschikbaar komen en een 3de keer en 4de keer enz.
Net de Italiaanse heren gehoord.
Het gaat inderdaad om een limited availability voor deze batch (300st).
Is geen LE
En bij veel animo dan zeggen ‘we hebben naar jullie geluisterd’.
Zeker een mooi Mop.
Heb ik ook besteld, maar is in beslag genomen door mijn eega.
Gelukkig heb ik nog de Black Pearl over.
Waarom een crownguard
Da’s meer iets voor een toolwatch niet voor een dresser
Ja idd. Ik vind eigenlijk brons ook niet bij een dresser passen. Beetje besluiteloos model imo (maar toch wel mooi).
Idd best wel een vreemd samenraapsel
Eens. In deze samenstelling passen de crownguards niet. Ik heb zelf de stalen (1e generatie) met mat zwarte plaat. Daar vind ik het nog enigzins acceptabel.
Mooie combi’s!
Nieuwste telg in de Arsenale…ik vind 'm zeer geslaagd.
Het zou goed kunnen dat er wat ‘beweging’ in m’n verzameling zal komen

Wat vinden jullie?
Ik vind vooral de lume op de wijzers en de uurmarkeringen een toevoeging! Had ook wel wat twijfels over de afleesbaarheid van de oorspronkelijke variant en dat lijkt hiermee een stuk beter!
Zie nu wel dat hij een millimeter dikker is, waar zou dat hem in zitten?
Ben benieuwd wat voor varianten er nog meer komen.
Klopt. Lume is een plus!
Extra dikte zit hem in de toevoeging van de secondenwijzer denk ik.
Haha die had ik dus totaal over het hoofd gezien…
Juist!
Al bij al een completer horloge geworden vind ik. .
Eerst even funds vrij maken