Te koop aangeboden een Venturo Field III GMT, no date. Deze nagenoeg nieuwe GMT mag de collectie verlaten. De Venturo heeft een case size van 40mm en is voorzien van een Seiko NH34A. De stalen band is voorzien van een quick release dus snel wisselen naar een strap is geen probleem.
Het horloge is compleet en wordt geleverd in een zachte case met daarin nog eens een strap en een banden tool. (Zie foto’s) Deze zijn nieuw en ongebruikt. Nieuw was dit horloge 405,- euro maar deze mag weg voor 250,- euro.
Merk en model: Gruppo Gamma - Venturo Field III GMT, no date
Diameter: 40mm
Leeftijd: 10-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-2025
Factuur en/of certificaat: NA
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet
Verzendkosten of afgehaald: Beide kan, verzenden kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zgan 99%
Soort uurwerk en kaliber: NH34A
Vraagprijs: 250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.