Verander er 1 - mijn 2 piece collection

Ik heb een Omega Cosmic Moonphase gehad. Echt een prachtig horloge, maar ik moet zeggen dat geen van de functies ooit correct stonden, en daarnaast zijn ze zo lek als een mandje. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zal hierna meerdere quotes in 1 bericht samenvatten. Bedankt voor de suggestie HF. :wink:
Daarnaast heb ik besloten de Cartier te willen houden. Ik heb hier echt een goede prijs voor betaald en een mooiere (of in de buurt van) deze huidige ga ik voor dat geld niet meer vinden denk ik.

Dus budget bijgesteld naar de waarde van deze Datejust. Liefst vintage, niet te groot, en voorkeur voor goud of bi-metaal. De Constellation vind ik erg mooi, of de Longines Flagship!

Mooiste horloge wat er te koop is. :smiling_face_with_three_hearts:
Ook de andere kleurtjes zijn prachtig.

1 like

Klaarblijkelijk werkt de link niet helemaal meer naar behoren. Zonde, hè?

Tja, ik zou de DJ vervangen voor een vintage Seamaster of Constellation, en de Tank omruilen voor een Santos Galbee. Cartier blijft, Rolex er uit.

Ik kies Omega omdat ik er vanuit ga dat je wat op staal wilt met drie wijzers. Maar eigenlijk zijn vintage Excelsior Park chronografen of een lekkere Ebel 1911 bi-color zeker zo cool.

Gouden Pie Pan

Of een vergulde Pole Router voor de helft van de DD en dan nog wat ruimte om gewoon zomaar eens tegen een mooie vintage aan te lopen. Da’s wat mij beteft het leukste. Ik zoek zelden specifiek op horloges en heb een aantal mooie vondsten gedaan waar ik nooit naar opzoek zou zijn geweest.

1 like