Verassing! Nieuwe aanwinst

De afgelopen dagen kreeg ik af en toe een hint van mijn vriendin; er zou me binnenkort een verassing staan te wachten omdat we dit jaar 10 jaar samen zijn.

Ik hoopte op een mooi horloge als aandenken en gelukkig wezen de hints ook in die richting :smiley:

Toen ik vandaag uit mijn werk kwam lag deze doos op tafel:

Met hierin een mooi lederen etuiā€¦

ā€¦waar deze klok inzat!

Een Laco B-uhr bauart B met PVD kast

Binnenin tikt een Miyota automaat met Laco rotor (Laco noemt dit de Laco 21)

De kwaliteit is echt fenomenaal, de afwerking is perfect en de matte dial met lume cijfers en indexen is een feest om naar te kijken

Ik ben superblij met dit mooie cadeau. Leuk ook dat het een model in PVD is, zelf zou ik hier nooit voor gekozen hebben maar ā€˜in het echtā€™ is het wel heeeel gaaf.

Groeten,

Stefan

1 like

Echte liefde is dat, gefeliciteerd met dit jubileum en dit cadeau! Heb jij je vriendin ook iets moois gegevenā€¦?

Vaak wel het mooiste, iets krijgen wat je zelf niet zou kopen en waar je toch blij mee bent. Mooie fotoā€™s :slight_smile:

Mijn beste,

Proficiat!!
Een mooi horloge met een unieke uitstraling welke nog lang zijn charme zal bewaren!!
Eveneens een fraaie zichtbodem.
Geniet er van.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

  1. Gefeliciteerd :slight_smile:

  2. Mooie klok (tu)

  3. Ik ben jaloers! (ik kreeg een voor mijn verjaardag een schroevedraaierset van de gamma als stille hint voor de klusjes die nog moesten gebeuren 8-))

Ik krijg hooguit een pakje sigarettenā€¦ Gefeliciteerd!

Mooi hoor. Prachtig uurwerk ook. Vooral de rotor.

Mooie klok, ik ben ook helemaal verliefd op de matte dial. Goede keuze van de vriendin!

Gefeliciteerd, met de mooie klok, met jullie 2de lustrum, en met zoā€™n vriendin;)

Gr Wouter

Gefeliciteerd met je vriendin, ze heeft een goeie smaak.:wink:

Dat zijn de verassingen (tu)

Proficiat met je partner, 10 jaar is tegenwoordig een beste tijd
en dat ze je nog steeds ziet zitten zegt ook iets over jou :wink:

Mooi horloge overigens!

mvg

Ligt het aan mij? op de eerste 2 fotoā€™s kan je echt niet zien at het om de PVD versie gaat.

Bijzondere klok, nog bijzonderdere vriendin, zo zijn er maar weinig ben er zuinig op.

Mooi cadeau.
Vanaf nu zou ik het samen zijn minstens eens per jaar uitgebreid vieren, met cadeau uiteraard. :slight_smile:
Gefeliciteerd

Dat is dan pas echt een "verassing"scadeauā€¦

Bedankt voor de leuke reacties en felicitaties,

Ik ben er ook erg blij meeā€¦ en het horloge is ook best okĆ© :smiley:

@ Xavier, nog niet maar nu moet ik wel iets heel moois bedenken
@ koningcaris, het ligt denk ik aan de hoek van de foto. Onder sommige hoeken lijkt het horloge een beetje gun metal grey en onder andere hoeken weer diepzwart.

Dit komt het dichtste bij hoe de kleur erā€™in het echtā€™ uitziet

Groeten,

Stefan

1 like

Gefeliciteerd met jullie jubileum en dit mooie horloge.
Is de pijl bij de 12 niet verwarrend? Ik dacht eerst dat daar de minutenwijzer naar wees?

Top man!

van harte en veel plezier van deze aanwinst.

Direct met haar trouwen! Deze moet je niet meer laten gaan :~

Hij doet het ook op het terras :slight_smile:

1 like