Verbaasd over dit horloge en de prijs, welk horloge is dit?

Goedenavond iedereen,

Uit nieuwsgierigheid weer een beetje rond zitten neuzelen op marktplaats e.d. Ik kwam net dit horloge tegen: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1015767986-maanfase-kalender-complicatie-horloge.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Ik ben benieuwd wat voor merk horloge dit is, het ziet er erg strak uit. Is dit een namaak of echt exemplaar, want wat mensen bieden lijkt me niet reëel voor zo’n horloge. Verder heb ik er niet veel verstand van, dus waarschijnlijk zit ik er naast :smile:

Ik ben benieuwd!!

Op de dial staat Patek Philippe, normaal gesproken een merk dat horloges heeft beginnend vanaf 15.000 euro… Je kan dus zelf nagaan of hij echt is :wink:

Dat is een Fake wat voor een Patek door moet gaan.

ah bedankt! Ik kon het niet goed lezen. Een Patek Philippe ken ik wel, zal hoogstwaarschijnlijk dan nep zijn :stuck_out_tongue:

niet hoogstwaarschijnlijk…gewoon fake.
Hoe mooi dan ook…het is niet wat het wil zijn.

100% nep; uurwerk Sea-Gull ST1908 (of een nog goedkopere knock-off daarvan).

Afgezien vd namaak, best een leuk uurwerk die st1908. Ik kende alleen de seagul 1963. Leuk om te zien dat ie er ook met andere configuraties Is.

En goed ook, maar daarom mag je er nog gee PP op zetten natuurlijk… :unamused:

Zulke foto’s, en dan Brequet brochure eronder…
:joy:

Blijkbaar vind mp het prima, advertentie loopt prima. Er is al > 180,- geboden, dat lijkt me fors voor namaak?