Verbluffend zo iets

Van alles gezien, maar zo iets nog niet :astonished::face_with_monocle::thinking::mage: innovatief :rabbit:
https://link.marktplaats.nl/m1295398944

5 likes

Die tekst op marktplaats :joy:

1 like

Zeldzaam stuk! :joy:

1 like

Niets aan gelogen, toch? :joy:

2 likes

Bieden naar waarde. Mee eens. Dus niet geboden.

1 like

Overigens wel verbluffend dat er al €225 is geboden wat mij betreft :face_with_raised_eyebrow:

Ach, een mooi verhaal in de kroeg, over het horloge van je heldhaftige in de oorlog omgekomen opa. De meesten zien echt het verschil tussen quartz en automaat niet.

1 like

Er zijn voldoende oude horloges voor €5 te krijgen. Kan je hetzelfde verhaal bij vertellen :wink:

2 likes

Ik zie geen bod staan…

Je hebt gelijk; aangezien ik geen mogelijkheid zag om zelf te bieden maar de verkoper het er wel over had, ging ik er van uit dat dit het geboden bedrag was waarvoor het verkocht was. My bad.

Die was anderen hier ook al opgevallen

Daar slaat je hart toch even van over als je als vintage liefhebber zoiets ziet. Mooie single pusher chrono naar de #$@# geholpen.

Nou ja, waarschijnlijk vochtschade gehad of iets dergelijks en ik weet dat veel horlogemakers voorheen nog al eens beoordeelde dat een reparatie te kostbaar zou worden maar ik kan er wel een quartzwerkje in zetten. Zo heb ik al meerdere mechanische horloges gehad met een quartzwerkje er in.

Overigens is dit horloge natuurlijk volledig verwoest en waardeloos.

Ongelooflijk… zoiets heb ik nog nooit gezien. Weer wat bijgeleerd vandaag.:+1::sunglasses:

1 like

Je zou er natuurlijk een vervangend uurwerk bij kunnen proberen te vinden, kast en wijzerplaat lijken mij nog bruikbaar. Iemand een idee wat voor uurwerk dit ooit geweest is? Heb al zitten puzzelen maar ik heb geen idee.

(Niet dat het er wat toe doet, ding is al weg en ik was evenwel niet van plan eraan te beginnen, maar gewoon uit interesse. :grin:)

1 like