Verborgen bericht

Ff voor mijn begrip: wat betekent het als een bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en verborgen is? Ik zie het in FAQ niet staan (maar wellicht kijk ik eroverheen. Excuses in dat geval voor de spam)

Dan is een post meerdere keren gevlagd door anderen.
Meestal vanwege dat iets ongepast is of de regels werden overtreden.

3 likes

Maar echt verborgen is het niet. Althans, als je er op klikt kun je de oorspronkelijke tekst gewoon nog lezen. Ik snap dat eigenlijk niet zo goed, verborgen is verborgen en verwijderd idem. Gewoon weg, maar nu staat 't er nog nog gewoon. Of heeft dat met TL te maken?

1 like

Klopt, geen idee hoe dat precies zit.

Ja inderdaad. Dan zou je denken dat het bericht in z’n geheel zou worden verwijderd

Als ik een gokje zou mogen doen heeft het denk ik vooral met de zoekfunctie en indexering van zoekmachines te maken. Vermoed dat verborgen berichten niet zichtbaar zijn in zoekresultaten etc. Anders zou ik het echt niet weten, lijkt me tamelijk nutteloos iets niet echt te verbergen na ‘een hoop klachten’.

Als ik me niet vergis behoort alles wat je hier neerzet tot jouw intellectueel eigendom. Het kan alleen verwijderd worden door de gebruiker zelf of door een moderator als er regels zijn overtreden. De verborgen berichten zijn dan nog in behandeling.

3 likes

Check!

1 like

Kom ze van jaren terug nog wel eens tegen, … check! :rofl:

Ps de gebruiker zelf kan na een minuut of 10 niks meer en dus ook zijn ‘eigen’ bericht niet verwijderen. Toch? Maar goed, allemaal gedoe dus om juridisch geneuzel te voorkomen.

:joy:

1 like

Gewoon laten vinken voor akkoord bij aangaan lidmaatschap dat ze ermee akkoord gaan dat t weggehaald wordt indien berichten in stijd met de regels zijn. Krijg je sws geen discussie :wink:

1 like

Zou me niet verbazen als we impliciet al ergens akkoord zijn gegaan met iets?!
Net weer op ‘Akkoord’ gedrukt bij Google, die zo’n beetje elke week tientallen voorwaarden aanpast. Blind! Ja, dom hè? Maar man oh man, al die kleine letterkes… :rofl: :joy:

1 like

Leuk man :joy:

1 like

Je bent wel akkoord met alle regels als je hier lid wordt, maar nog niet expliciet genoeg zoals andere sites dat al wel doen (met aanvinken en zo).
Zijn we mee bezig …

2 likes

Alsjeblieft niet! :wink:
Oh enne ook geen zesendertig vinkjes voor de diverse cookies enzo, zoals nu bij de publieke omroep… ben je eerst een half uur bezig alles aan te vinken. Enne als je net zoals ikzelf nog wel eens de cache van je browser leegt, wordt dat een dagelijks klusje.

1 like

Als je chrome gebruikt heb je zat apps om dit allemaal te laten doen :wink:.

1 like

Apps om vinkjes aan te klikken? Klinkt goed! Dan worden kleine lettertjes helemaal nutteloos… haha

Dat wel, al raken cookies me toch niet door andere instellingen en beveiliging.