Nooit geweten. En dan ook nog zo dicht in de buurt.
Interessant nieuwsbericht met filmpje.
Nooit geweten. En dan ook nog zo dicht in de buurt.
Interessant nieuwsbericht met filmpje.
Bedankt voor het delen!
Mijn beste,
Wat leuk!!
Dank voor het delen.
Nooit geweten:
āHorlogemaker Johan Vrijthoff, die in de 15de eeuw het ambacht van horlogemaker in Maastricht uitoefendeā.
Orologio Signaturis Temporis
Inderdaad interessant. Dank voor het delen
Leuk filmpje. Bedankt voor het delen.
Leuk!
Op naar Maastricht!
Wat gaaf! Hier moet ik naar toe
Leuk
150 horloges in 10 jaar. Een gemiddelde hf er.
He got me met het laatste horlogeā¦
Ik woon op 500 meter van de Koestraat in Maastricht. Ik schaam me diep dat ik dit niet wist Morgen meteen maar een afspraak maken
Waar/hoe kan je eigenlijk een afspraak maken?
Wat leuk!
Hij heeft zelfs een Nixie (vergelijkbaar met die van mij) staan op 1m36s.
Mijn zoon gaat er studeren dus ik ga zeker een afspraak proberen te maken in de Koestraat.
Arme man, krijgt nu zoveel mensen over de vloer (of moet nu van die looppaaltjes buiten plaatsen) dat hij straks hoopt op het einde van het jaar ( uitkijkt naar de eerste januari, wanneer hij een dagje de deuren mag sluiten)
Geen idee eigenlijk. Maar ik ga ervanuit dat je op google wel vast iets kan vinden.
Ik wacht nog een paar maanden, denk namelijk dat het er nu, na mijn link, storm gaat lopenš
Misschien een groepen arrangement boeken met āhorlogeforum ledenā ?
Misschien krijgen wij kortingā:face_with_monocle:
Zit dus nog niet zolang daar waarschijnlijk. Hier de site https://www.watchmakermuseum.com/museum/ en linkje Uniek in Amsterdam, Nederland...Het Horloge museum hier op het forum uit 2020(met meerdere andere linkjes) toen hij een pop-up museum had in Amsterdam
Wat leuk. Hier ga ik zeker een keer naartoe.
Ook mooi om te zien dat hij een snoephorloge draagt met de boodschap dat het om de beleving gaat.
Ik was een paar weken geleden in het theater en daar kregen we er ook 1 met een vergelijkbare boodschap.
Ik kom zo vaak in Maastricht en heb dit nooit geweten. Bedankt voor het delen!
Wat tof! Dank voor de tip!
dit is wel echt uniek