Ergens heb ik toch moeite met dit soort toestanden.
Elder op de wereld vergaan sommige van de honger en dorst.
Maar een commecieel bedrijf verbouwd z’n tent voor 450mil om wat te doen? Juist. Horloges te maken.
Dat zijn toch van die momenten waardoor ik bijna heel mijn collectie de deur uit zou doen…
Het zal vast van alle gemakken en high tech voorzien zijn… Maar het lijkt wel een ziekenhuis. Liever zag ik n combi v moderne middelen versmolten met een ambachtelijke, ouderwetse uitstraling.
Helemaal mee eens, niks zo mooi als een (visuele) link naar je verleden. Ik denk alleen dat de knappe koppen daar toch hebben gekozen voor hypermodern. Zie je ook bij de concurrenten. Was deze zomer in Zwitserland, zie foto van Rolex fabriek:[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Rolex%20fabriek_zpshs8j0wxt.jpg.html][/URL]
Ja, bijzonder gebouw waar volgens n blog de (kelder?) kluis wel n 007 lair leek met alle beveiligingssnufjes.
Zal ook wel n kostenplaatje wezen. Zou vast nog duurder zijn om n monumentaal gebouw na te bouwen of te renoveren, te voorzien van high tech, en misschien nog uit te bouwen, omdat de ouwe gebouwen soms te klein waren.
Dus begrijp de keuze wel. Maar Had t wel n plus gevonden.
Verzekeraars vinden het ook wel prettig als, gezien wat daar binnen ligt, alles qua preventie (brand, inbraak etc) op orde is. Monumentaal is mooi, maar kostbaar om alles technisch en op het gebied van arbeidsomstandigheden te laten aansluiten op huidige richtlijnen.