Verbouwingsuitverkoop Seiko Boutique

Lekker Tom!

2 likes

Jaloers :slight_smile: lucky bastard. Van harte!

3 likes

Even bij een meeting daar vrijwel om de hoek weggeslopen. Duurde vervolgens eindeloos vervolgens in die winkel. Toen met mijn Grand Seiko tasje weer terug. Ze zullen wel denken

Stond naast me nog iemand die serieus in een GS geĂŻnteresseerd was (forumgenoot?). Even mee gebabbeld. Hij leek al blij met de 15% korting op de overige collectie. Zocht eigenlijk een Spring Drive.

2 likes

Ja, van harte gefeliciteerd @tompj.

Met de knaken. Of dachten jullie echt dat hij hem heeft gekocht om te dragen? :joy:

Haha, heerlijk. En dus die collega’s mee. Haha, mooi moet dat zijn geweest. :upside_down_face: Kregen die geen hartverzakking van Seiko’s van duizenden ekkies? :wink:

1 like

Ik heb hem al om hoor

2 likes

Collega’s zaten nog druk te overleggen
zagen me alleen terugkomen met een tasje.

2 likes

Daarbij ben jij slim genoeg om - na al dat Omega Ultraman gedoe - die GS niet meteen komend weekend in het blauwe gedeelte te knallen. Gewoon. Over een paar weken. Als niemand het verwacht. BAM. :sunglasses:

Je kent me beter ouwe kruidenier.

4 likes

Je hebt gelijk. :wink:

2 likes

Dacht ik dus ook. En heb ernaar gehandeld

1 like

Om 16u lagen er nog 2 aan 50%. Een chronograaf en een diver met spring drive. De rest was allemaal -15%. Vandaag zijn er blijkbaar 4 GS’en verkocht aan -50%.

1 like

Zie graag de NA hier :smiley:

De buit van vandaag. Ze worden mooi op z’n Japans ingepakt tegenwoordig

6 likes

Eigenlijk best wel grappig ‘verbouwingsuitverkoop’, wie heeft er geen ruimte om even 20 horlogedoosjes te stockeren :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ik zat EXACT hetzelfde te denken deze middag aan tafel. Voor auto’s en meubels kan ik me er iets bij voorstellen, maar horloges
:thinking:

Uhm. Volgens de eerste lijst hier was de diver uitverkocht en heb ik niet de moeite genomen om in de middag naar Amsterdam te rijden. Had deze wel live willen zien en wellicht 

Vind je? Eerder hatseflats knoop er in. Dit heeft niets met Japanse precisie te maken.

1 like

Ze hebben wel de ruimte, maar nog niet het geld om te verbouwen
 daarom “verbouwings”uitverkoop

Geweldig. De betere impulsaankoop

1 like

Hij lag er toch echt wel. Heb hem zelfs even overwogen maar toch maar voor de GMT gegaan
 Prijs voor de diver was €6200 -50%, dus €3100 netto.

1 like