Lekker Tom!
Jaloers lucky bastard. Van harte!
Even bij een meeting daar vrijwel om de hoek weggeslopen. Duurde vervolgens eindeloos vervolgens in die winkel. Toen met mijn Grand Seiko tasje weer terug. Ze zullen wel denkenâŠ
Stond naast me nog iemand die serieus in een GS geĂŻnteresseerd was (forumgenoot?). Even mee gebabbeld. Hij leek al blij met de 15% korting op de overige collectie. Zocht eigenlijk een Spring Drive.
Ja, van harte gefeliciteerd @tompj.
Met de knaken. Of dachten jullie echt dat hij hem heeft gekocht om te dragen?
Haha, heerlijk. En dus die collegaâs mee. Haha, mooi moet dat zijn geweest. Kregen die geen hartverzakking van Seikoâs van duizenden ekkies?
Ik heb hem al om hoorâŠ
Collegaâs zaten nog druk te overleggenâŠzagen me alleen terugkomen met een tasje.
Daarbij ben jij slim genoeg om - na al dat Omega Ultraman gedoe - die GS niet meteen komend weekend in het blauwe gedeelte te knallen. Gewoon. Over een paar weken. Als niemand het verwacht. BAM.
Je kent me beter ouwe kruidenier.

Je kent me beter ouwe kruidenier.
Je hebt gelijk.
Dacht ik dus ook. En heb ernaar gehandeld
Om 16u lagen er nog 2 aan 50%. Een chronograaf en een diver met spring drive. De rest was allemaal -15%. Vandaag zijn er blijkbaar 4 GSâen verkocht aan -50%.
Zie graag de NA hier
Eigenlijk best wel grappig âverbouwingsuitverkoopâ, wie heeft er geen ruimte om even 20 horlogedoosjes te stockeren
Ik zat EXACT hetzelfde te denken deze middag aan tafel. Voor autoâs en meubels kan ik me er iets bij voorstellen, maar horlogesâŠ
Uhm. Volgens de eerste lijst hier was de diver uitverkocht en heb ik niet de moeite genomen om in de middag naar Amsterdam te rijden. Had deze wel live willen zien en wellicht âŠ

mooi op zân Japans ingepakt
Vind je? Eerder hatseflats knoop er in. Dit heeft niets met Japanse precisie te maken.
Ze hebben wel de ruimte, maar nog niet het geld om te verbouwen⊠daarom âverbouwingsâuitverkoop
Geweldig. De betere impulsaankoopâŠ
Hij lag er toch echt wel. Heb hem zelfs even overwogen maar toch maar voor de GMT gegaan⊠Prijs voor de diver was âŹ6200 -50%, dus âŹ3100 netto.