Ach, ze hebben gewoon de showroom voorraad uitgedund en de oudere modellen aan -50% verkocht. De recente collectie is enkel -15% dus beschouw het maar als een marketing verhaaltje.
De nieuwe store zal voor de helft GS worden en de duurdere Seiko modellen. Dus wat exclusiever dan vandaag. Een low budget kopie van Rodeo Drive waarschijnlijk…
O, ik heb me nooit totaal verdiept in het Japans zakdoekknopen, sorry. Vond de touch eigenlijk wel mooi. Is het een hobby van je?
Beetje balen, had ik toch wel oren naar gehad. Better next time.
3e Dan zakdoek knopen.
Hij is al gedragen zie ik dus dan mag het!
o well, volgende keer beter als ik dit zo lees
Kleine update, van de grand seiko’s is alleen de chrono er nog
Staat er ook nog wat gewoon seiko spul voor 50%?
Daar staat er nog behoorlijk wat van ongeveer 25% vd winkel gok ik
Zo kreeg ik hem gisteren ook mee. De Spring Drive die ik bij @vierport kocht had niet zo’n verpakking. Beetje jammer Paul…
In de Amsterdamse (Grand) Seiko shop ging de verkoopmevrouw ook zo’n zakdoek knopen. Niet nadat ze eerst een GS over de tegelvloer had laten knallen en niet nadat een collega het goed vond dat een klant zijn eigen band van een zojuist gekochte Seiko zelf ging inkorten. Ging sneller zei hij nadat hij een van de medewerkers bezig had gezien…
En die zakdoek. Het was waarschijnlijk de bedoeling daar een heel wat mooier bouwsel mee te maken, maar de medewerkster was waarschijnlijk ziek tijdens de sales cursus. Dus ging er inderdaad een afzichtelijke knoop in waardoor het geheel eruit zag als de knapzak van kabouter Plop.
Wat een winkel…
Ik hoop dat ze na de verbouwing ook de staf en service upgraden.
Maar goed, het resultaat telt…
Haha, eigenlijk best triest. Ik moest de verkoper uitleggen dat de kast van jouw horloge en die van de zwarte hi-beat die ze nog hadden niet hetzelfde waren. Hij had het alleen er over dat de zwarte een Ti was.
Ligt die sla025j1 er ook voor -50%?
En sla019 ook gespot voor 50 procent korting?
De sla wel in de bonus bij de Appie. .
Slaxxx … Ok, maar hebben ze ook een
Seiko presage SJE073
Met korting?
Naar wat ik zo snel heb meegekregen waren er met name dress watches met 50% korting (pin me er niet op vast, mijn blik was met name gericht op de GS).