Verdacht voorval

Beste Horlogeliefhebbers,

Ik zat net op tweedehands.be en vond een Omega Seamaster 007 james bond voor de prijs van 2500€. Zoekertjes nummer: Zoekertje 280328374
Ik vind het toch een verdacht horloge. Ik kan mis zijn maar volgens mij is deze toch niet origineel.
Willen jullie eens kijken naar dit horloge aub?
Mvg,
Bart.

Misschien even de link delen?
Wat vind je verdacht (behalve de prijs dan misschien?)?

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/omega-007-planet-ocean-280328374.html

12-01-2016 is al verdacht genoeg om hem op zeker op ta gaan halen en 3 x checken dus achterdeksel openen en uurwerk checken. Ik vermoed dat er iets Aziatisch in zit.

Dikke vette fake, en een slechte zelfs.

Dat is een hele slechte imitatie :joy:

heb geen verstand van Omega, maar een Seamaster die aangeprezen wordt als een Planet Ocean??

Dat blijkt ja

Ik zou je echt aanraden om wat kennis en ervaring op te doen want dit is wel echt een hele slechte imitatie hoor, op alle mogelijke vlak.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

“Ik kan mis zijn…” Nee hoor. Mijn God, wat een baggerding zeg. They didn’t even try… :confused:

wel ja zijn prijs is van een echte en ben er liever wat voorzichtig mee. Maar ik hoor nu genoeg kritiek op dit horloge! Slecht dus.

Bezie de belettering en je weet al voldoende.

het was dat wat mij ook opviel. Vandaar mijn reactie.

1 like

Vergelijk maar met een echte.

Het moet een planet ocean voorstellen. En die valt onder de seamaster lijn.

1 like

Er zijn voor zo ver ik weet geen 007 Omega chrono’s gemaakt. Bond heeft tot nog toe altijd een 3 wijzer Omega duiker gedragen.

Ik denk ook dat iemand gereageerd heeft op dat horloge, hij heeft het er vrijwel meteen vanaf gehaald! Mercikes voor jullie deskundige uitleg. Het toont nogmaals aan hoe belangrijk het is om eerst hier op het forum even na te vragen!
Vriendelijk dank allemaal!
Groetjes, Bart.