Verdal automatic

Ik heb een verdal automatic-time date die ik wil verkopen. Vermoedelijk van 1971. Ik had graag geweten wat de waarde ervan is? Het glas heeft krassen.

OK. Dus je vraagt ons om de waarde, om het horloge elders te kunnen verkopen? Da’s niet helemaal de bedoeling…

1 like

Da’s wel de bedoeling van ts volgens mij :wink:

1 like

Hoi Kathleen,

Als antwoord op je vraag:
Het horloge is niet heel waardevol. Gezien de staat, zal deze aan een servicebeurt toe zijn, dus de waarde nu zal zo rond een paar tientjes zijn. 30 a 40 voor een liefhebber.

Ik zag dat je een nieuw lid bent en blijkbaar de regels die op het forum gelden nog niet hebt doorgenomen. Zou ik wel doen dat maakt een hoop duidelijk voor je. Zeker als ik zie dat dit het 3e topic is over hetzelfde horloge met dezelfde vraag.

Zoals eerder al is aangegeven, is het niet de bedoeling dat je als nieuw forumlid horloges te koop aanbiedt op dit forum.
Het forum heeft veel liefhebbers en is er veel kennis over horloges, maar we zijn geen taxatiesite. Een vraag over de waarde met de bedoeling deze (elders) te kunnen verkopen, zal weinig reacties opleveren, zoals je merkt.

Heb je serieus interesse in de geschiedenis en bijzonderheden van een horloge en dat blijkt ook uit de vraagstelling, dan is er veel meer bereidwilligheid.

2 likes

Bij deze categorie staat ook vragen ivm de waarde als ik goed kan lezen. Vreemd. Waarom zou ik ze hier niet willen verkopen??

Dat mag je nog niet.

Ok