Verder gaan met topic na 10.000 posts?

Een vraag aan de @mods, vroeger werden de topics na 10.000 berichtjes gesloten. Dat is nu niet meer, is dat met een reden gedaan? Dus moeten we gewoon verder blijven posten in die topics? Want nu opent een ander lid vaak een nieuw topic na 10.000 en is het een beetje verwarrend wat te doen.

2 likes

Voorheen werd automatisch gesloten. Blijkbaar nu niet meer. Waarom mensen dan toch nog een nieuw topic openen, geen idee.

Wat doe jij in het Rolex topic? :laughing:

1 like

De verwarring creëren we vooral zelf denk ik. Gewoon doorposten totdat er een slot op komt en als dat nu pas bij 200k posts is of helemaal niet, …we merken het wel toch? :wink:

“Veranderen is loslaten!”

Wat doe jij op HF? Jij hebt geen Rolex maar ook niet eens een horloge van een willekeurig merk :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb drie horloges. Waaronder een Taliban Casio én een oude Seiko. Geen zweet. :sunglasses:

Maar er worden toch nu steeds nieuwe topics geopend. Lijkt me handig om het duidelijk te hebben of dat wel of niet gewenst is.

2 likes

Dat is precies met wat ik bedoel met dat we de vewarring zelf creëren. Stoppen met nieuwe topics maken (dat is nl. niet gewenst) en lekker doorposten. Het is toch nu wel helder dat er geen automatisme stop meer is bij 10k posts? Hoe duidelijk wil je het verder nog hebben… :smiley:

2 likes

Doe eens niet zo ongeduldig koekoeksjong. :joy::tada:

Topics lopen tot 20.000 berichten.

4 likes

Top, dan weten we dat ook weer. Bij 10.000 moet er dus geen nieuw topic aangemaakt worden.

Zucht…

Ja zucht eens lekker knul

Knul? Ik neem ‘m als compliment, voel me weer jong. Thanks!

Ik doe je voordragen voor ‘open-deur’ van het jaar :wink:

1 like