Verdwenen topic

Het valt me op dat het topic over de diefstal bij juwelier Burger verdwenen is. Is het hele topic verwijderd of heeft @jur in zijn ondoorgrondelijke wijsheid besloten om het alleen toegankelijk te maken voor lieden met een hogere rang?

1 like

Verplaatst naar off topic inderdaad

En dat wil zeggen?

Iedereen met trust-level 3 (of 4, elite) kan topics verplaatsen en/of de titel aanpassen. Even de FAQ doornemen.

1 like

Poef…naar het juiste subforum gebonjourd.

1 like

Maar nu is @anon53429901EV zijn topic dus weer kwijt. Hopelijk vindt hij hem via de notificatie :wink:

1 like

FAQ is toch wel voor iedereen zichtbaar?

Edit: sorry, je bedoelt waarschijnlijk dat het niet meer staat waar het stond…

Kan hij gelijk de zoekfunctie uitproberen :expressionless:

1 like

Zoals jullie wellicht al opgemerkt hebben ben ik niet al te snugger dus nog een vraag. Het off topic gedeelte is alleen toegankelijk vanaf trustlevel 3 of helemaal gesloten?

Als je bij de categorien tab kijkt staat off topic daar tussen. Geen idee of er een beperking is op basis van trust level :see_no_evil:

2 likes

Off topic is enkel voor een select gezelschap. Ik kan je tegen een kleine vergoeding overigens wel op de hoogte houden van het topic verloop.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Volgens mij kan je dat niet zien wanneer je het juiste level niet hebt bereikt. :slightly_smiling_face:

2 likes

Klinkt redelijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat klopt volgens mij. Dus jij kunt het ook niet zien.:slightly_smiling_face:

1 like

TL-2 kun je in het off topic gedeelte

2 likes

Je mist er weinig aan.

2 likes

Okee nu is het me duidelijk. Bedankt allemaal voor de antwoorden :+1: