Verfrissend anders …

Studio Underdog deed en doet alles anders. Dat is leuk en verfrissend tegelijkertijd. Met hun 01SERIES hadden ze één van de meest besproken ‘microbrands’ ooit gelanceerd. Zo anders, zo fris en dat vooral toen midden in die donkere Corona periode.

Neem alleen al de plaatsing van de merknaam op de 01SERIES lijkt zo simpel maar is briljant uniek. Bij nagenoeg alle ‘grote’ merken staat de chronograaf seconden teller continu midden over de merknaam.
Hoe simpel en prachtig je dat kunt oplossen toont Studio Underdog.

Maar wat goed is komt snel, maar gaat ook snel blijkbaar want … sommige modellen waren binnen 8 minuten uitverkocht.

Dus komt Studio Underdog met een oplossing die net zo simpel is als uniek goed voor hen en de klant is.

Geen ‘raffle’ waar iedereen als een gek in een paar minuten moet proberen iets te kunnen kopen.

Maar gewoon de orderboeken voor 9 uur lang open zetten. Kun je rustig bestellen en daarna met plezier wachten op je unieke horloge.

En … dat ze alles anders doen blijkt ook wel uit hun volledige transparantie. Waar vaak merken super geheimzinnig doen over hoe succesvol (of niet) hun actie was, laat Studio Underdog gewoon met een bericht op hun website weten hoeveel horloges er exact zijn besteld.

Zo kan het dus ook. Ben blij dat ik zo een ‘start up’ kan supporten en krijg er zelfs over een paar maanden een prachtig horloge on top bij geleverd.

Ik ben fan :+1:t3:

10 likes

En dan heb ik nieteens een Goofy besteld…

Wel tof idd dat ze verrtellen dat ze in 9 uur even 1,5miljoen omzetten…dan ben je niet klein meer…

Ik wacht wel even op de 2e hands markt :joy:

Ik volg ze ook al even. Wat ik leuk vind is dat ze blij waren dat ze gekopieerd waren en op Ali express te vinden zijn. :joy:. Het plan om nu “to copy a copy” te doen is helemaal tof!

Grappig toch … ze doen en reageren net anders dan de massa. Briljant …

1 like

De openheid siert ze enorm én ze maken leuke dingen.

Ik zal vast nog wel eens een Go0fy omslaan denk ik

Helemaal eens. Zeker verfrissend zulke transparantie. Anderzijds ook wel iets om trots op te zijn als jong merk en natuurlijk een (noodzakelijke) heads up voor toekomstige klanten dat ze de komende tijd nog wel even zoet zijn met de horloges van reeds bestaande orders in elkaar schroeven.