Vergelijkbaar horloge plakmerk gezocht

Hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuw horloge, en ik heb een beetje rondgeneusd op dit forum en op internet. Nu kwam ik op ebay een mooi horloge tegen, maar dit horloge is van het twijfelachtige merk BUW (Byfanger Uhren Werke). Nu las ik onder andere hier dat dit een zogenaamd plakmerk is, en dat het allemaal goedkope troep met een mooi jasje is. Maar nu vind ik dit jasje eigenlijk wel zo mooi dat ik het volgende wil vragen: Kennen jullie misschien een horloge wat er vergelijkbaar uitziet, maar van een ‘echt’ merk is.

Met vriendelijke groet,
Wouter

Dus eigenlijk zoek je een Speedmaster Prof? :smiley:

Finanzplatzuhr Modell 6000:

Groet,

dit is best een mooi horloge en de kwaliteit is ook wel aardig, ik ken de fabriek ( kom ff niet op de naam ) er zit een ETA G10 in. Mooi horloge in het echt ook alleen zou ik er niet meer dan 200 euro voor betalen. er zijn meer merken die deze aanbieden voor rond de 200 euro.

Deze : http://www.poljot24.de/en/pd143382525.htm?categoryId=2

Die sinn is inderdaad erg mooi, maar helaas gaat dat een beetje boven mijn budget :frowning:

@ Master-Fan, hij wordt voor 129,- aangeboden op ebay. Op de duitse ebay bieden ze er op, maar daar komt het uiteindelijk op bijna dezelfde prijs neer. Maar valt het dan mee met de slechte kwaliteit? (ik heb geen idee wat ETA G.10 betekent). Her en der las ik namelijk dat dit merk niet zo veel voorstelde.

Wouter_nl Schreef:

Die sinn is inderdaad erg mooi, maar helaas gaat
dat een beetje boven mijn budget

@ Master-Fan, hij wordt voor 129,- aangeboden op
ebay. Op de duitse ebay bieden ze er op, maar daar
komt het uiteindelijk op bijna dezelfde prijs
neer. Maar valt het dan mee met de slechte
kwaliteit? (ik heb geen idee wat ETA G.10
betekent). Her en der las ik namelijk dat dit merk
niet zo veel voorstelde.

het ETA G10 uurwerk is een kwarts chronograaf ( dus op batterij ) oa ook gebruikt door tissot en tag heuer. Het horloge is voor 129 euro zeker een leuke koop. Het is een volledig swiss made horloge ( btw wat is het merk dat erop staat op de duitse ebay ? )

2006 Schreef:

Deze :

Groet Peter

Peter dat is idd ook een mooi horloge. heb hem in het echt gezien en ziet er erg mooi uit, en goede kwaliteit voor dat geld.

Hetzelfde merk als bij de nederlandse. De advertentie is een exacte kopie in het duits.

ik zal even kijken,

bij de fabriek kost je dit horloge 90 euro, moet je er wel 25 van bestellen daar komt dan nog eenmalig de stemmpel kosten van je merk bij voor 100 euro, voor 129 euro is het dus best een leuk ding om te hebben.

btw,

zeppelin ( zwitsers ) seiko ( japans ) citizen ( japans ) zijn ook eleuk horloge voor dat bedrag.

Hoe heb je dat opgezocht?

Heel erg bedankt voor de info iig :slight_smile: klinkt opzich wel goed.

Ik denk dat ie dan de Stuhrmanski Zivil ook mooi zal vinden.

Arjay

129 euro lijkt mij een hele mooie prijs.
Ik heb een Tissot met hetzelfde uurwerk en ook saffierglas, en daar was ik 245 euro voor kwijt…

Groeten,

Stefan

Klinkt trouwens niet duur,
inkoopactie master-fan? :smiley:

Stefanmol Schreef:

Klinkt trouwens niet duur,
inkoopactie master-fan?

haha het horloge vind ik best mooi, maar heeft niet mijn interesse. denk 5 jaar geleden dat ik hem direct gekocht had.

Wel triest eigenlijk dat die brochure vol met grammatica- en spelfouten staat… :frowning:

:slight_smile: ik begrijp het, twas maar een ideetje

Goede avond allemaal,

Ik weet dat dit topic al vrij oud is, maar ik vind het toch leuk om even een klein verhaaltje over de afloop te schrijven en met name over recente nieuwe ontwikkelingen.

Ik heb destijds vooral door jullie reacties het horloge inderdaad bestelt. Ik ontving hem snel en in goede staat, en ik was er eigenlijk heel erg tevreden over. Hij viel absoluut niet tegen, hij zag er ook niet minder uit. Helaas ben ik hem afgelopen zomer tijdens de sneek week verloren. Erg jammer, maar gelukkig geld dit als vakantie waardoor ik van de lieve verzekering een redelijke vergoeding kreeg van 85,- euro. Zeker niet gek voor een half jaar oud, vrijwel merk loos horloge met een nieuw prijs van maar 129,- euro.

Nu ik het horloge een tijdje kwijt ben, begin ik het toch wel erg te missen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een nieuw horloge. Ik wilde eigenlijk nu wel iets van een echt merk en zo belande ik weer op dit forum. Ook dit topic heb ik weer is bekeken, en hier las ik de reactie van Arjay met als tip de Poljot sturmanskie zivil. Op het forum wordt positief over poljot gesproken waardoor ik naar dit horloge op zoek ging. Het gelukje deed zich voor dat er op ebay duitsland net eentje werd geveild. Vanavond liep de veiling af, en ik heb gewonnen met een priima prijs! http://cgi.ebay.de/M7-STURMANSKY-ZIVIL-WATCH-GLASBODEN-GARANTIE-POLJOT_W0QQitemZ330172805358QQihZ014QQcategoryZ13412QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Ik wilde jullie toch even bedanken voor de informatie die ik op dit forum heb kunnen vinden, en natuurlijk de tip van Arjay.

Draag hem met plezier zou ik zo zeggen!

Arjay