Heb je dat ook weleens dat je ergens nog wat hebt liggen en al heel lang niet gedragen hebt ? Zo vond ik vanmiddag deze, nieuwe batterij erin en gaan met die banaan
Het “Ooohja! Die had ik ook nog!”-momentje. Herkenbaar inderdaad. Dat heb ik met mijn festina die een paar weken geleden ineens tevoorschijn kwam uit een stoffige la.
Vorige week deze nog eens tevoorschijn gehaald. Ben er nog niet aan toegekomen batterij en bandje te bestellen (gesp is weg, dus moet er wel wat nieuws aan). Maar ach, echt waard is’ie het ook weer niet
Hé, een Junghans Arnie! Die is lekker retro!
*slik* (voelt zichzelf opeens ook heel erg retro, bedankt hoor!)
Ach, als ik een horloge zou zijn, zou ik inmiddels ook behoorlijk vintage zijn hoor! Maar vintage is hip, man!
Hip? HIP?
// Rent naar de spiegel
(pauzemuziekje)
Nee, geen knotje, geen baard, geen houthakkershemd, geen skinny jeans. Geen Apple flaptop, geen iPhone, geen Holga camera. Phew, gelukkig maar, geen echte hipster!
Bij mij was het deze:
Ooit in de jaren 80 als tiener van mijn zuurverdiende centjes gekocht. Ik heb hem 2 jaar geleden weer in een lade gevonden, batterij erin gedaan en weer gaan dragen. Daarna (helaas ) dit forum gevonden, en nu heeft hij wat concurrentie!
Staat goed met die nato band erop