Vergeten " schoonheid " uit eigen doos !

Vrijdag wat gezocht en openden een la met "het nog moeten uitzoeken " horloges, en toen ik deze SANDOZ wat beter had bekeken :face_with_monocle::thinking::star_struck: was ik gecharmeerd door de wijzerplaat met die mooie blauwe kleur met in de diepte een golvende patroon :upside_down_face:
Dus opgewonden, en twee dagen aan de pols gedragen :sunglasses: en loopt als een tierelier :+1::beers:
Heb geprobeerd die mooie " emaille " achtige kleur te vangen op een foto, maar het is gedeeltelijk gelukt.

Groeten Iwan

29 likes

Nice!

Zit er niet nog veel meer leuk spul tussen? :wink:

1 like

Die Rus links onder (links boven op de foto) is de leukste van allemaal denk ik :wink::wink:

4 likes

Een vergeten pareltje, mooi hoor :slight_smile:

1 like

Goede smaak heb je :wink: Sturmanskie secondestop cal. 31659 .:male_detective:

1 like

Mooi horloge, zitten de andere schuifjes ook nog vol horloges ? smile:

1 like

Leuk hoor, zo’n laadje! Veel plezier met je ‘nieuwe’ aanwist.

Deze zien er ook veelbelovend uit. Interessante markers op de wijzerplaat, dat doet wat met me :smiley:
image

image

Tijd voor een close-up van het hele laadje dan maar, aan de belangstelling te zien?

1 like

Die duiker onderaan ziet er ook leuk uit

2 likes

Dat was ook mijn gedachte. Maar ik voelde me bezwaard om ze allemaal te noemen :joy:
Samen komen we er wel! We want more :sunglasses:

2 likes

inderdaad meer fotos aub…

1 like

:astonished: Zoveel interesse voor die ouwe meuk :thinking: had ik niet verwacht :wink:
Nu moet ik naar Arnhem / Bronbeek voor die andere liefhebberij :ramen: en natuurlijk de Indonesische Krissen, maar later vanmiddag :camera_flash: onthul ik nog wat extras :relaxed:
Groeten Iwan :motorcycle:

7 likes

Veel plezier in Bronbeek. Prachtige locatie! Wil er zelf ook eens heen.

Ben benieuwd wat er in al die andere lades zit…! :open_mouth:

Matthijs, effen snel foto’s genomen van de ancre en NISUS :wink:

1 like

Daniel, hier is de Sturmanskie :male_detective:

2 likes

Etienne hier is de duiker :relaxed:

6 likes

Leuk horloge, merk zegt me even niks. Lijkt me uit de jaren 60 te zijn. Is de maat rond de 36 of rond de 40mm.
Maar wat iedereen denk ik zich afvraagt, wat is je plan met deze horloges?

Die verdient wel een mooiere plaats dan een laadje volgens mij :wink:

1 like

@Eddio Het is 38 mm een beetje normale maat voor de jaren 60 :thinking:
Wat ik van plan ben met al die horloges :thinking::face_with_monocle:
Eerst uitzoeken wat ik wil houden naast mijn Seiko’s en Minerva’s, en zal toch op gegeven moment wat weg gaan doen :sob::wink:

1 like

@koekoek Me eens :anguished:

1 like