VerGROOTing

Graag kijk ik door een vergrootglas naar mijn horloges. Wat sommige camera’s echter presteren…

Mooie desktop achtergrond

Prachtige foto, compliment.

Ed

Welke camera?

Je kan beter vragen welk vergrootglas.

Voordat ik wordt overladen met complimenten. Ik kwam de foto tegen op het www en was er behoorlijk van onder de indruk. Mocht ik het idee hebben gegeven dat ík hem heb gemaakt… excuus!
Jur

Jur,

Ik was onder de indruk, want dit is eigenlijk een Pro opname, ik denk gemaakt met een Technische Camera.

Maar mee eens een heel bijzondere opname, waar je lang naar kunt kijken.

groet

Ed

Lacroix Schreef:

Jur,

Ik was onder de indruk, want dit is eigenlijk een
Pro opname, ik denk gemaakt met een Technische
Camera.

Maar mee eens een heel bijzondere opname, waar je
lang naar kunt kijken.

groet

Ed

Sorry voor het effe off-topicen…

Zucht…

Ik zal eens een voorbeeldje geven.

Je gaat op bezoek bij vrienden en de gastvrouw heeft een verrukkelijk maal klaargemaakt. Alles is tot in de puntjes in orde.

Na afloop zeg je toch ook niet: " Wow, dat was overheerlijk ! Welk merk van oven / kookpotten / mixer / keukenrobot gebruikt U ? :sunglasses:

Enfin, ik lees dikwijls zo’n reacties en mijn antwoord is ook helemaal niet kwaad bedoeld of zo.

Maar het is voor 99,999 % het mannetje/vrouwtje ACHTER de camera die voor het prachtplaatje zorgt. :wink:

Marc

Je betoog is helder, ik ben het er ook mee eens wat je schrijft, maar je moet wel de apparatuur hebben om het mogelijk te maken. Een combinatie zou ik zo zeggen.

groet

Ed

Maar als voor die resterende 0,001 procent de camera het gewoon niet kan, houdt alles op.
En aangezien we allemaal graag close-ups willen maken, vind ik de vraag niet zo vreemd.

Groeten, Tom Vreeken.

Mooie foto! Zo zie je de jewels ook eens van heel dichtbij.