Verguld Commodoor dames horloge

Wie kan mij meer vertellen over dit vintage automatic commodoor horloge. Ik kan het op internet niet vinden. De meeste zijn quartz en niet verguld. Ik weet dat ze natuurlijk iet meer worden gemaakt, maar ik vind echt niets.

Ik zal deze nog poetsen en de krasjes wegpoetsen, heeft iemand nog tips. Alvast bedankt.

Ligt het aan mij of heb je hier foto’s van drie verschillende uurwerken/horloges gepost? De eerste twee zijn ook niet

natuurlijk. Misschien je vraag wat verduidelijken en even enkele foto’s van het horloge/uurwerk in kwestie?

1 like

Inderdaad vreemd verhaal zo… …eerste post in 6 jaar is meteen een tikje verwarrend. :face_with_monocle: :slight_smile: Het “automatic” maar weggehaald, dat klopt bij geen van de 3 horloges.

1 like

Denk dat de 2e foto een foutje is.

1 like

Het doet me allemaal een beetje hier aan denken…

Het op de wijzerplaat en wijzers neerleggen van het uurwerk in een bak met -soort van- stenen ook…

is ook verleidelijk et die mooie led lampjes :sweat_smile:

2 likes

Over de getoonde uurwerkjes:
-het eerste zou een Dugena 744 kunnen zijn
-het tweede lijkt erg op een Japans ontwerp, in Hong Kong in elkaar gezet. Is ooit op dit forum getoond, maar ik kan het niet zo gauw terugvinden. Het zou een topic van @Lexaf (?) geweest kunnen zijn.

1 like