Vergulden, wat mooi! EDIT: nu met uurwerk

Ik was al een tijdje op zoek naar een 166.020 case in top staat. Mede op basis van info hier op het forum heb ik die vervolgens in Voorburg laten vergulden. Ik was een beetje bang dat ik de scherpe lijnen ging kwijtraken maar OHHHHHH wat is dit mooi en extreem goed gedaan. Zeer blij! Kan het iedereen aanbevelen.

24 likes

Ziet er weer strak uit. Ik wil niet al te pietluttig doen, maar de achterkant van de kast hoort toch helemaal niet verguld te zijn? Alleen de bovenkant en de lugs.

4 likes

Dat is bij de vergulde versie zo. Bij de vol goud versie niet. Kwestie van smaak was het hier.

1 like

Pohhh, netjes hoor!

Chapeau!

Dat is wel met een reden zo, omdat de plating door de huid, zweet, vet, zuren kan gaan slijten na verloop van tijd. Hopelijk blijft het lang mooi :wink:

Ja hoor, heb ik gecheckt van te voren. Alleen de lugs vergulden kon hij niet doen en de bezel alleen vond ik te weinig.

1 like

Mooie glimmer weer! :ok_hand:

Prachtig hoor, geniet er van

Zo. Hier dan het eindresultaat. Alles origineel Omega alhoewel je dus over het vergulden van de 165.020 kan discussiëren. Had dan massief goud moeten zijn. Glas ook vervangen door origineel glas met omega logo. Gloednieuw bandje. Allemaal erg zomers. Ik vind het geslaagd. 16mm periode correcte gesp nog onderweg (dacht dat ik hem had maar bleek 14mm te zijn…).

27 likes

Prachtig, veel draagplezier, :+1:

Mooi resultaat.

Mooi geworden :ok_hand:t2:

Plaatje is het

Erg mooi!

Mooi eindresultaat, geniet er van!

Soweej, die kan weer shinen!

Echt heel mooi geworden!

Het resultaat mag er wezen hoor! Fraaie wijzerplaat ook :ok_hand:

Heel erg mooi !